Sv: Bestilling av Erfa Thyroid
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Siven
Redigerte litt den første meldingen nå så der ser du prisen:)
Jeg fikk omsider medisin fra apoteket også etter 3 mnd. der kostet 200 60 mg
kr 2.020!!!!!:shock: Dette var fra et Vitus apotek.
Hei Siven vink3
Finnes det ikke en fastpris ordning? Jeg kjøpte en boks Thyroid Erfa, 500 stk á 60mg, også fra et Vitus apotek (Vitus Helsehuset, Tromsø) og betalte 1360,50 . Man skulle jo tro at kjeden opererte med samme prisklasse for samme produkt! Ventetiden for at registreringsfritaket skulle gå gjennom pluss bestillingen tok nøyaktig en måned fra jeg leverte resepten.
Dette inklusive at dette var i juli hvor de sa at det kunne bli forsinkelser pga sommerferie xx9
Sv: Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Fra ditt apotek har jeg fått følgnde priser oppgitt pr. 22 juni 2011:
Erfa thyroid, pakninger a 500 tabletter.
30 mg kr. 1011,90
60 mg kr. 1360,40
125 mg kr. 1650,80
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Siven
Hei:)
Lenge siden jeg har vært inne på forumet. Jeg vil bare si at jeg lykkes med å bestille medisin direkte fra Erfa i Canada. Det tok noen uker og jeg måtte skanne og sende over registreringsfritaket fra legen, men medisinen er nå kommet og jeg fikk ingen tollregning.
300 tabletter 60 mg kostet kr 1380 inkl. frakt.
Hei xx8
Fastlegen hadde fylt ut søknad om registreringsfritak på Thyroid 60 mg, og nå må jeg få ny søknad om registreringsfritak på høyere dose. Jeg har hittil kun fått en resept fra legen på Thyroid 125 mg. Av ren nysgjerrighet, lurer jeg på om jeg kan bestille medisin direkte fra ERFA, Canada bare med resepten, uten registreringsfritak?
Ellers regner jeg med å kunne hente Thyroid i andre land med denne resepten (reit 3). Noen som vet og har prøvd?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Elbeth
[SIZE=3]... Ellers regner jeg med å kunne hente Thyroid i andre land med denne resepten (reit 3). Noen som vet og har prøvd?
Det er det, jeg gør hver gang, jeg skal ha medicin :)
Bruger http://www.pharmacy-international.de/
Hvis du vil gøre det på den måde, så aftal det med dem inden, du sender noget som helst, så du ikke bliver væk i posten :wink:
vink11 Nielsigne
Fra Danmark kan man gøre som beskrevet her, i indlæg nr. 33 https://www.stofskifteforum.dk/showt...?t=7823&page=4
Om det så også er ok fra Norge ved jeg ikke.
hjerte1 Nielsigne
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Pluto
Fra ditt apotek har jeg fått følgnde priser oppgitt pr. 22 juni 2011:
Erfa thyroid, pakninger a 500 tabletter.
30 mg kr. 1011,90
60 mg kr. 1360,40
125 mg kr. 1650,80
Denne prisen stemmer med det jeg må betale for Erfa på det lokale Vitus-apoteket her i hvertfall. :)
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Nielsigne
Jeg var ved at være nervøs for at have bestilt medicin for sent - i hvert fald senere, end jeg plejer. Men nu kom Erfa'en så xx7
Har lige hentet den på posthuset. 1.000 tabletter for 1.445,97 DKK, plus skat/told (VAT) OG porto = 1.796,56 DKK
hjerte1 Nielsigne