Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
"Og hva ville være billigere enn å foreskrive "slakteavfall" for stoffskiftesyke? "
Svar : Levaxin.
Det er jo bare en puttremaskin bortgjemt i et hjørne som står å produserer døgnet rundt av de billigste materialer man kan tenke seg. Billigere enn mange legemidler som er langt billigere.
Mitt tips går på at det er langt verre å holde styr på opptil flere grisebinger :)
Mener ikke å rette på deg smgj !
Bare si at Levaxin faktisk er meget billig å fremstille.
Mener at 100stk o,1mg thyroxin/natrium kostet kr.5,- da jeg begynte, og burde ikke kostet mer enn 15 idag om man hadde fulgt almindelig prisstigning.
I USA er det enda mye verre.
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
None offence taken. Jeg ble bare litt forelsket i tanken om at vi faktisk kunne utnytte noe som ellers ville bli kastet - OG bli bedre av det. xx9
Jeg er sikker på at du har rett - dessverre.
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
n`Finn
..
Bare si at Levaxin faktisk er meget billig å fremstille.
Mener at 100stk o,1mg thyroxin/natrium kostet kr.5,- da jeg begynte, og burde ikke kostet mer enn 15 idag om man hadde fulgt almindelig prisstigning.
I USA er det enda mye verre.
Og visstnok billigere enda:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Kevlin
Mtp tema her, sjekk denne info'n:
"I følge Ph.D Gary Null kan det skille flere 100.000% (hundretusen prosent) mellom produksjonspris og utsalgspris.
Eksempelvis koster det, i følge Gary Null, legemiddelprodusenten 11 cents å lage 200 tabletter av merket Prozac,
mens forbrukeren i USA betaler $247,47 for de samme tablettene,
hvilket gir en ”mark up” (forskjell mellom kostpris og utsalgspris) på 224.973%.
Kan dere forestille dere hva legemiddelprodusentene tjener på en syk befolkning? Neppe.
På den annen side kan vi kanskje begynne å forestille oss hva vi kan gjøre for menneskeheten
ved å fortelle sannheten om deres produkter og å gjøre dem unyttige."
Dere blir vel ikke overrasket over at Gary Null – av pillefabrikkeierne og deres tilhengere –
blir sett på som tvilsom og suspekt av skolemedisinerne og deres konspiratører?
Søk gjerne på Gary Null og/eller les mer her:
http://www.rettsnorge.no/artikler/20...9_Julegave.htm
Iflg NFT medisineres 140 000 nordmenn for (mot...?) stoffskiftet sitt -
hvor mange leger må det ikke være i lommene til legemiddelindustrien når mange mennesker (over)styres inn på syntetiske medisiner.
Jeg bare spyr.... for avsetningen på disse produktene går bare en vei: opp-opp-opp.
Et eksempel er antideprissiva - big bissniss i seg selv - men i sin tur vil bruken av disse visstnok forstyrre velfungerende stoffskifte hos noen - -
eller kanskje mange: men hvem bryr seg vel om å forske på det?
Kunnskap er makt - og å føle seg avmektig i forhold til egen helse er iallefall til å bli syk av :mad:
Håper Anisa (eller andre) legger inn flere slike "hårreisende" bilder :o
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Ja, det er kanske utrolig hva man tillater seg, og ikke minst hva bestemmende myndigheter tillater.
Pris har idag ingen relevans til hva det koster, men hva kunden vil betale.
Vi synes kanskje at boligmarkedet er ille, men det finnes dessverre enda verre eksempler, og det er vel ekstra ille når de som påstår seg å jobbe for vår helse ikke viser høyere moral og samfunnsansvar enn dette.
Jeg er også tillhenger av gjenbrukstanken smgj, og jeg bruker jo slakteavfall jeg da :)
Bare til de som leser - det finnes idag metoder som skiller gris og hormoner ganske effektivt. En kan si at det ikke er gris igjen i dagens thyroide preparater. Det var ikke slik da jeg begynte på Armour i 04 - når man åpna boksen fikk man tydelig beskjed på at dette var av gris ja.
Så vet ikke jeg hvor bra det er ? Er all utvikling forbedring ? Har prosessen blitt for dyptgripende ? Hvis den siste utvikling kun har "duftkosmetiske hensyn" kan det likegodt være for min del. Jeg ville gjerne brukt produkter som var mindre behandlede - og tatt konsekvensen av det.
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
http://i.imgur.com/h9bUeL5.jpg
Two cases of hypothyroidism, patient before (A and C)
and after (B and D) after full replacement with thyroid hormone recovered from hypothyroidism.
In fig A, Notice the loss of eyelashes, the areas of vitiligo around the mouth, the region around the eyes, and the scalp.
In figure-C, Notice the lethargic expression and the periorbital puffiness disappears with therapy (D).
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Uff, jeg blir virkelig trist av og se disse forferdelig syke menneskene...:cry: Godt å se de etter at de har fått behandling da.. Men huttetu....:eek:
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Den siste syns jeg kanskje var litt på begge sider av normalen. Ganske under/hypro før, og i overkant tynn etterpå.
De gamle bildene er det derimot ikke mye tvil om. De menneskene har vært veldig langt nede. Skremmende langt nede.
Dette er faktisk interesant, dere.
Jeg lurer litt på hvilke forventninger vi har. Skal man liksom ende opp som hyperrrenergiske og halvavmagrete før man sier seg fornøyd? Av og til er jeg ikke helt helt sikker på at gamle dager og gamle dagers forventninger var verre enn dagens.
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Hehe - mine håp er:
En "normalt frisk" hverdag.
En normal BMI, aller helst uten ødemer.
At buen over øynene mine (globelinjen) kryper fram fra foldene igjen. Har snart ingen steder å legge øyenskygge, jo!