Sv: NTFs veiledning for leger om Armour
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Siven
Hva synes dere? Skal jeg videresende mailen fra Aker til NTF og skrive at dette sikkert er aktuell info for dem? Får litt lyst til å provosere!!
Det burde de vide allerede alt om, når man ser hvem bl.a. er medlemmerne af det faglige råd i denne forening: "Medlemmer i rådet er professor Peter F. Hjort, endokrinologene Ingrid Norheim og Sara Hammerstad fra Thyreoideapoliklinikken, Aker universitetssykehus". :mrgreen:
Utrolig! Nå ga du meg enda ett sjokk Anisa :shock:
Hva er det de driver på med :?: Er det ingen som vil hjelpe oss...
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Siven
Utrolig! Nå ga du meg enda ett sjokk Anisa :shock:
Hva er det de driver på med :?: Er det ingen som vil hjelpe oss...
Jeg ville ellers ikke være en lyseslukker, men ja, folk bliver pænt chokerede. Der er enkelte som er heldige, men i det store billede, på bundlinien - Siven kram1 - har vi kun hinanden.
Jeg foreslår at vi møter opp på neste landsmøte og kupper hele organisasjonen
xx4
Til Anisa:) Du er ingen lyseslukker, vi trenger å få vite fakta for å hjelpe hverandrehjerte1
Likte ideen om å kuppe landsmøtet:lol:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Lillepus88
Jeg foreslår at vi møter opp på neste landsmøte og kupper hele organisasjonen
xx4
Enig!vink11
Bør vel helst understreke at det med å kuppe organisasjonen må ha vært ment i spøkefull tone? Sikkert en velment ide, men i alle fall ikke noe vi som driver forumet her stiller oss bak. Slikt får eventuelt skje etter folks eget initiativ.
Skulle jeg personlig støttet noen forening, ville det blitt en som jobber for at folk med hypothyreose også skulle få rett til å velge behandling med naturlige hormoner på lik linje med levaxin. Men noen slik organisasjon finnes jo ikke pr idag.
- men det håper jeg kan endre seg ?
Hvor mange medlemmer trenger en ny organisasjon, da??
Er 1230 nok xx7 - kanskje DET burde vært en meningsmåling på den :idea:
:wink:..hei så lenge, sa
Man trenger ikke et visst antall medlemmer for å starte en organisasjon, det er bare å sette igang.... Jeg blir gjerne medlemxx8
Noen linker: http://buro.unginfo.oslo.no/organisa...anisasjon.html
http://www.frivillighetnorge.no/?mod...licShow;ID=526