8 Uker med D3 og noe bedring...
Det er 8 uker siden jeg har startet med D3 1000 IU med K2 45 mcg fra (Now). Par i dag bruker jeg 4000 IU. Jeg har market noe bedring blant annet jeg ser at kropps temperaturen er høyere. Videre har hjernen og selv bildet mitt blitt bedre en for noen måneder siden, selv om jeg sliter med å være våken. En uke etter på begynt med D 3 market jeg at jeg ble totalt utslitt og alt jeg ville var bare å sove. Jeg viste ikke at de var på grunn av D 3 at jeg ble sliten. Nå har jeg overdosering symptomer av Levaxine, jeg føler mye varme, har ikke hjerte bank. Noen ganger må jeg går ute i minus grader med bare T skjorte for å senke kropps temperaturen. I dag har jeg gått ned med Levaxine doseringen fra 150 mcg til 100 mcg. Er det noen som kan gir meg råd om jeg må reduserer med D3 også. I tilegg til at jeg føler meg usedvanlig slitten, er overdoserings symptomer enda være, Faktisk det er så ille at jeg er sykemeldt i 2 uker.
Sv: 8 Uker med D3 og noe bedring...
Hassan--er du sikker på at du er overdosert?
Når kroppstemperaturen stiger ,føles det ofte som "varmebølger".
Selv kan jeg ha den "ekle varmen" selv om jeg har lav tempr.
Sv: 8 Uker med D3 og noe bedring...
Hei Hassan!
Din opplevelse ligner litt på min:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9089
Tror at du har helt rett i at du er overdosert.
Jeg brukte mye lenger tid enn deg på økningen av D3, men det ble likevel for kraftig kost etterhvert. Jeg tar i dag 3000 IU
Nå tar jeg 137.5 mcg Levaxin (125mcg + 1/2 tbl. 25mcg). Har brukt lang tid på økning både av Levaxin og D3.
Håper at du får bedre dager snart!