Sv: Feber (?) og litt andre ting.
Hei.
Jeg blir også plutselig veldig varm i ansiktet. Det både ses og kjennes varmt ut. Blir gjerne litt rødlilla i kinnene på det verste. Ofte så klør det også. Det hjelper med frisk, kald luft.
Det er kanskje ikke relevant, men jeg er nokså temperatursensitiv. For varmt = rød/varm/kløe i ansiktet, for kaldt eller trekk (selv midt på varme sommeren) = vondt i magen ev diarè.
Får også sånne hetetokter når jeg er stresset. Det kjennes som en varmebølge som slår gjennom kroppen. Ikke feber i noen av tilfellene, men det kjennes slik ut. Jeg er 33, og fikk en sønn i fjor sommer, så overgangsalderen er det neppe... ;-)
Neseblod har jeg innimellom. Ikke slik at det virkelig renner, men det er blod i neseborene, for å si det sånn. Danner seg ofte skorper, noe som er ekstremt irriterende. Fysjom...
Sv: Feber (?) og litt andre ting.
hej vink11
ved ikke om jeg kan give dit et råd med på vejen , men jeg lider forfærdeligt af feberfølelse - og jeg er søremig begyndt at genkende at mit starter kort efter enten indtagelse af brød eller andet gluten eller ved mælkeprodukter .
selvom jeg prøver at undgå gluten har jeg ikke helt gennemskuet alt der er gluten i
har du overvejet disse ting ?
kærlig hilsen
carina