Jeg er i ferd med å trappe ned på brusinntaket. Tidligere drakk jeg 3 liter daglig. Nå er jeg nede på 1,5. Det er kanskje på tide å sette en grense på 1 L daglig snart.
Printable View
Jeg er i ferd med å trappe ned på brusinntaket. Tidligere drakk jeg 3 liter daglig. Nå er jeg nede på 1,5. Det er kanskje på tide å sette en grense på 1 L daglig snart.
Klarer du å kutte brusen helt vil vekta di rase nedover :) Jeg gikk ned 20 kilo på et år ved å kutte Cola'n. Jeg drakk 1 1/2 til 2 liter om dagen. Jeg har drukket Cola i åresvis og var helt avhengig. Merket ingenting på vekten før jeg tippet over i lavt stoffskifte, da ble brus til kiloer. Før det var det sikkert ikke så veldig bra for andre ting heller, så jeg er så glad jeg er kvitt den avhengigheten. Jeg kuttet på dagen og har ikke drukket mer siden. Dvs jeg prøvde her om dagen da jeg fikk lyst på en smak ved siden av pizzabiten, men usj Cola er ikke godt!
Coca Cola, Pepsi Cola, any kind of Cola, smaker dritt. Det er noe jeg har funnet ut i løpet av de siste årene.
Mann, kutt ut brusen! Gå rett ned til null. Vi snakker ikke om tunge narkotiske stoffer med alvorlig vanedannende effekt her. Det er bare psykisk alt sammen. Slutt å drikk brus! :) - Da vil vekten RASE nedover enda raskere. Jeg drakk 3 liter Fanta daglig jeg, frem til 1997. Da gikk jeg ned til 0 liter brus, og bare vann. Fungerte for meg.
Er nok brusdrikkingen som har gjort meg overvektig og. Men inntil for 5,5 år siden merket jeg ingenting til dette. Da begynte jeg å legge på meg.
Men ser ikke ut til at jeg trenger å kutte ut brusen for å gå ned i vekt... fra i går til i dag har jeg gått ned ytterligere 0,5 kg. Det blir 2 kg på 3 dager. Og i går drakk jeg 1,5 liter brus, spiste 100 g sjokolade, kanskje 100 g peanøtter, pluss vanlig mat som bestod av brødskiver og frossenpizza.
Skal ikke konkludere med noen helt anda. Når jeg har gått ned 5 kg, da skal jeg konkludere. :D