Sv: Lavt stoffskifte grunn nok til å få yrkesrettet attføring?
Ja..ser det var mars jeg skrev dette siste innlegget og vil bare for ordens skyld legge til at jeg FORTSATT ikke har fått noen avklaring på hva som skjer med meg og omskolering!!! Er nettopp dyttet over på trygd fordi jeg har i påvente av svar på NAV gått sykmeldt over 1 år............argh!!! Så fra å være i en slags liten opptur om å prøve på nytt igjen i mars har jeg nå tippet over toppen og er frustrert og utbrent av uvisse og av å gå å vente på NAV........
Heia, sier jeg bare...........
Mars til august......det er lenge, det....å gå å ikke vite hvordan man blir i varetatt siden man ikke har noen jobb å gå tilbake til......
Og 10.800 i mnd er jammen.........lite!! ;-D
Huffameg....er det no rart folk havner på kjøret tilslutt.........
xx9
Har du bare skrevet brev til NAV, eller har du bedt om time hos saksbehandler?
Aldri brev; jeg har mailet jevnlig frem og tilbake med 3 saksbehandlere siden mars. Jeg har purret til jeg ble helt grønn....siste gang på torsdag feks. Har spurt om både møter og penger og skolering og alt. Jeg har blitt innkalt til noe møte på de 13 mndene jeg har vært sykmeldt.
Får jo NOE svar, men mest hurramegrundt-svar....
Og har fått ny saksbehandler 3 ganger siden mars. Herlig.........
Ser det er en stund siden du har skrevet noe,
Hvordan går det nå? Har det blitt noe orden på ting i forhold til Nav?
Jeg har akkurat hjulpet et par stykker på jobben til min datter,
det er noe med det,
Jeg skal på møte i januar for dem skal støtte etablering av mitt nye firma, omtrent det samme jeg har drevet med i mange år men ikke så mye bedrift og økonomistyring.
mer personalsaker,kursing av ledere og personale, hms kure etc.
Var ganske tilfeldig at jeg fant ut at jeg klarte å utrette noe, min datter var sykmeldt en periode pga et vondt kne og fikk problemer med dem,
Da måtte mor trå til (som mor) og når et par av de andre fikk greie på det ble jeg spurt.
Nå var dette forsåvidt enkle saker,men når det kom henvendelse fra noen andre ble det et varsel om at de ikke ga seg så lett,
Tenkte kansje jeg skulle pense litt innpå sånt også (ikke de tyngste sakene) for jeg har jo flydd på kontorene der i noen år fordi jeg også har en datter med Aspergers syndrom.
Sjekk om du har noen bekjente som har kjeftamentet i orden og kan ta noen henvendelser for deg,
noen ganger skal det ikke mere til.
Lavt stoffskifte grunn nok til å få yrkesrettet attføring?
Hei alle! :)
For de som husker meg fra leeeeeeeeeenge siden nå, så kan jeg melde at jeg etter 1,4 års sykmelding og medisinering og mye opp og ned og frem og tilbake i formen og rot med leger og arbeidsgivere har jeg nå gitt opp å vente på NAV osv - og gått ut i 100% jobb som portør. Prøve noe nytt! Ut å røre på seg, føle jeg ikke sitter fast et sted med evt dårlig form, og være ferdig med jobb når jeg kommer hjem.
Det går forholdsvis bra! Men er ganske nytt for meg foreløpig og kropp og psyke er sliten siden det er uvant å jobbe igjen. Medisineringen blir en utfordring da jeg jobber full turnus, så formen har svingt litt... Vet ikke helt hvordan jeg skal legge det opp det med tablett-takingen nå.... Og søvnmønsteret blir også meget rart med turnus - dette påvirker nok også stoffskifte mitt.....
Men alt i alt så overlever jeg og er fornøyd med seg selv for å ha tørt å ta skjea i egne hender og styre egen skjebne og helse. xx7
Riktig godt nytt år alle sammen
- nettverk -
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Nettverk
For de som husker meg fra leeeeeeeeeenge siden nå...
Ak ja, vi husker dig godt, Nettverk. Velkommen tilbage. Du har postet mange gode tråde på forummet. For dem som måtte have brug for at læse/lære mere - poster vi lige links til dine vigtigste tråde med de ældste først:
- Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
- Hva bør TSH ligge på når man er medisinert....
- Nå går det brått veldig dårlig.....
- Hoven i halsen....
- Oppdatering samt spørsmål om Aker
- Hm. Bedring...?
- Urolig i kropp/psyke og deprimert/på gråten
- Hypothyreose. Lege utilgjengelig, litt doseringshjelp, takk
- P-pille-stopp........