Hei Anisa :)
Ã… slutte å svømme fordi det er litt klor i vannet er ikke å begynne å leve. Ã… ta stilling til det er en selvfølgelighet. Jeg vil ikke tenke to ganger over å ikke trene i svømmehall pga klor. Jeg svømmer uansett. Ser ikke sammenengen med det og det å fatte mot og se mot fremtiden.Sitat:
Jeg snakker netop om at fatte mod og igen begynde at leve
Ã… ikke kunne drikke vann fra springen pga av at de tilsetter saker og ting i vannet er ikke rett vei å gå synes jeg (du har lov til å være uenig). Da er det bedre å sende all informasjon du har til de som bestemmer hva som tilsettes, og til pressen, slik at man kan diskutere det i samfunnet. For ingen politikere ønsker enda flere kronisksyke mennesker.
Jeg sier:Du svarer?Sitat:
Selvsagt skal vi lufte ting vi finner uansett. Men vi har mange teorier, og bare få som virker Det blir jo opp til hver å finne dem man vil teste ut
Det var ikke et argument! Det var for å si at alle har rett til sine meninger :)Sitat:
Jo, men dette gælder jo ALT. Nogen har godt af, hvad en anden har det skidt af eller bare ingenting. Det er ikke nogen argument. Det er en konstatering og hvis man fulgte den - kunne man lige så godt opgive ævred og lægge sig til at dø med det samme.
Ã… være varsom for ting i omgivelsene er bra det, men det kan gå for langt det også. Og hvis man har f.eks klorforgiftning, så er det nok tester som kan vise det også (lege eller alt.beh.). Men å ikke svømme, eller bruke klor til å vaske med et par ganger i året pga av det, blir "far out" for meg. Min mening :)
Så langt jeg vet er det ikke noe som tilsier at jeg elsker legemiddel industren!! :D Jeg påpeker at helsekost industrien er blitt nesten like ille. Kanskje verre på visse ting til og med. Men de blir fremstilt som helter som tørr snakke skolemedisinen rett i mot. Og de gjorde det på 70-80 tallet, men det er i den fjerne fortid. Nå er det kommet mange useriøse krefter til også som vil tjene raske penger på menneskers søken. Desverre!! Man må være varsom synes jeg. Det betyr ikke at dine meninger er dårlgere, bare anderledes
Som ved legeartikler, gjelder det å se det store bildet når det skrives alt.artikler også. Det finnes mange teorier, men ikke stirr deg blind. Det er det jeg mener med skeptisk. Det blir skapt unødvendige behov i alle leire Anisa, det betyr ikke at alt er sannhet for det. Folk vil ha penger, og det er ikke alltid folks helbred som sitter i førersetet. Vær åpen, men tenk nøye på om det er noe som er nødvendig er min holdnig. Eller vær skeptisk som jeg ordlegger det. Jeg tror ingen av leirene har rett jeg. Jeg tror at en kombi av dem er bra. Men for å navigere i denne jungelen gjelder det å bruke hodet, for det er mye useriøst når det kommer til helse og helbred fra mange kanter.
Ã… skremme mennesker til å mistenkelig gjøre alle ting rundt dem er ikke å gå fremover, men å gå bakover etter mitt hode. Men det er mange i helse bransjen (begge to) som gjør det kun for å tjene masse penger. Jeg tror at helsekost er bra, veldig bra. Men, det er jo skadelige ting som kommer fra den kanten på lik linje som det kommer skadelige ting fra legemiddelindustreien. Skepsis er ikke å se frem eller tilbake. Det er å ta godt vare på seg selv og kroppen sin. :)
:lol: Det er første gang jeg har hørt :D Men det forteller meg at vi ikke har mer å diskutere. Vi er for forskjellige :)Sitat:
Og sådan er vi så forskellige Anne Ma - jeg ser frem og du ser tilbage.