Jeg føler det nesten litt motsatt jeg. At jeg før denne sykdommen ble rammet av så mye rart og i ettertid har det vært mest symptonplager. Men jeg sverger til 1000 mikrogram c.vitaminer hver dag- Kanskje det er det som gjør susen :)
Printable View
Jeg føler det nesten litt motsatt jeg. At jeg før denne sykdommen ble rammet av så mye rart og i ettertid har det vært mest symptonplager. Men jeg sverger til 1000 mikrogram c.vitaminer hver dag- Kanskje det er det som gjør susen :)
Jeg sverger til Lofotkapsler (Omega 3 med div vitaminer) og har ikke vært forkjølet på mange år. I tillegg har jeg begynt med magnesium pga urolige ben om kvelden og natta.
Jeg er mer preget av plager forbundet med lavt stoffskifte (TSH 29 og Tf4 9,2) som vonde hofter, ankler og fingre. Stivner lett og shoppingkondisen er ikke hva den var :cry:
Nattesøvnen er urolig, plaget av mareritt - mareritt som virkelig skremmer meg. Dette er nytt for meg og lurer på om det kan ha noe med stoffskiftet å gjøre, dagsformen eller kanskje magnesiumet.
Føler at det stadig dukker opp nye momenter i forindelse med denne lidelsen og det gjør meg ikke spesielt glad. Skjønner at jeg har det bedre enn mange her selv om min TSH er på 29.
Scarlett---mareritt om natta KAN være ett av symptoma på slitne binyrer. Jeg ble positivt bedre med tilførsel av kortison- den krigsfølelsen/marerittfølelsen(uten at jeg kunne si jeg hadde drømt)ble borte!!
Gunnda - min helhetsterapeut nevnte noe om binyrer da hun tok fotsoneterapi på meg, så det kan hende at du er inne på noe. Mine drømmer er som du beskriver; vet ikke om det er drøm eller virkelighet. Klarer heller ikke å sette ord på hva jeg har opplevd heller.
Skal ta med meg dette til legen min på fredag, det er tid for ny konsultasjon og prøvesvar, og helt sikkert høyere dose med Levaxin.
I begynnelsen ble jeg forkjølet veldig ofte. Så begynte jeg å ta solhatt, helst hver dag og ofte mange dråper opptil 60 når jeg har vært i nærheten av forkjølede mennesker. Og det har hjulpet meg. Er aldri forkjølet lenger.
Ellers er jeg ikke så ofte syk, men merker at jeg blir veldig utslått av menstruasjonen, men det er jo ingen sykdom da.