-
Puuuuuuh! Det var godt og høre n'Finn - takk for svaret.
Ettersom hun sa var det for og finne ut om den høye Tsh'en var årsaksbetinget til noe i hypofysen. Jeg spurte henne om de mistenkte noe galt med binyrene - men det gjorde de ikke. Da alle prøver tatt i forbindelse med det var helt normale. Så egentlig tror jeg det er litt sånn famling i blinde, for og kalle det det :)
Hun sa imidlertid at det ikke spilte noen rolle om Tsh'en lå der - så lenge FT4 og FT3 ligger der det ligger. Og at det ikke var noen grunn til og medisinere opp og ned på grunnlag av den forhøyede Tsh-verdien.
Hun sa som du sier (som jeg har lest her inne) - den rette dosen er når du føler deg i best form :) Og er mest mulig symptomfri - da er du optimalt dosert.
-
Hei :)
Det er godt du hadde en fin dag i hertfall, selv om de på Aker ikke gjorde deg klokere...
Så nå er det bare å vente. Jeg personlig hater det med helsevesnet, at det tar så inderlig lang tid for alle ting, godt finn kunne gi deg noen beroligende ord på veien! Du får holde oss oppdatert :)
-
Hei igjen Anne Ma og takk :)
Ja det var godt med noen beroligende ord fra n'Finn - jeg gruer meg alltid for slike tester - og er så lei av dem i tillegg. Har bare lyst til og leve uten alt dette peset med ditt og datt hele tiden. Men slik er det jo ikke når man har en kronisk sykdom - man må jo følges opp :)
Jeg skal holde dere oppdatert jeg - nå skal jeg snart på et 4-ukers rekreasjonsopphold - det gleder jeg meg villt til. Trening, god mat og sosialisering på et vakkert sted :) Det skal bli godt det :)