Haha, endelig en forklaring på merkelige symptomer!
Regner med at denne linken ikke er ny for dere, men det var den for meg:
http://www.stopthethyroidmadness.com/long-and-pathetic/
Mange gode, gamle og velkjente symptomer her, men det var 5 som jeg trodde jeg var den eneste som hadde (jeg trodde det var sånn jeg var, ikke at det var hypotyreosesymptomer):
- klarer ikke å stå for lenge (jeg setter meg heller ned på en grøftekant enn å stå for lenge)
- uleselig håndskrift (ja, jeg klarer nesten ikke å skrive ord riktig lenger, har en slags skrivedysleksi og skrifta er stygg som juling. føler meg svak i hånda)
- laktoseintoleranse (jeg har akkurat blitt testet ved en gentest - og fikk selvfølgelig svaret at jeg ikke er det - det er jo ikke laktase-genene mine det er noe galt med)
- intoleranse for andre mennesker (noen ganger blir jeg helt tullete hvis folk kommer for nær meg eller prater for mye o.l. Da må jeg rett og slett forlate rommet)
- får ikke til å spise om morgenen (jeg tvinger meg selv til å spise noe, men til og med ikke den fantastiske kindersjokoladen frister - jeg blir kvalm ved tanken på mat)
Nå vet jeg ikke hvem det er som driver denne siden, men det var som å komme hjem for 2. gang (1. gang var når jeg fant denne siden og dere :) )
Noen som kjenner seg igjen i dette?
Hilsen Lilje