8)
Da kan det kanskje være verdt å prøve søtpoteten Den er utrolig sunn. Også tar den med seg tungmetaller ut av kroppen.
:wink:
Printable View
8)
Da kan det kanskje være verdt å prøve søtpoteten Den er utrolig sunn. Også tar den med seg tungmetaller ut av kroppen.
er det noe som ser ut som krysning mellom potet og gulrot? Rødaktig i skinnet? har du bilde/link til bilde?
Hei :)
Man får kjøpt søtpotet i alle butikkene....ihvertfall der jeg hat handlet. Den ser litt forskjellig ut alt ettersom hvor i verden den er dyrket....Men det står søtpotet. Og ja Nora den kan minne om den beskrivelsen som du gir. Søk på nettet. er masse linker og bilder av den.
Legen min trodde også at jeg hadde Carpal Tunell for 2,5 år siden, men smertene ga seg etter en tid. Jeg var veldig plaget av at hånden dovnet bort, og hadde en del smerter, særlig nattestid. Det var omtrent på den tiden jeg kuttet kraftig ned på poteter (fulgte lavkarbodiett) og smertene forsvant gradvis. Merkelig sammentreff eller?
Takk for tips folkens! Dette må jeg pønske litt videre på! :)
Her fant jeg et bilde av en søtpotet skåret gjennom http://upload.wikimedia.org/wikipedi...eet_potato.jpg