Du må surre rundt deg noen ganger da, men er sikkert bedre sånne som er av neoprene (dykkerdrakt)
Printable View
Du må surre rundt deg noen ganger da, men er sikkert bedre sånne som er av neoprene (dykkerdrakt)
Næh, tror jeg klarer meg uten :wink:
Jeg trener stort sett spinning og step i studio, og da er det litt vanskelig å bruke gladpack, gitt!
ahhh - looks ?
Ta en tur der friheten er - i skogen.......
http://www.elstram.no/index.php?linkn=3 ... 478&info=1
Jepp, i min alder må man være litt forfengelig :wink:
Jeg bruker nok å gå i fjellet mye, men dessverre så bor jeg midt i landet - og her har det regnet omtrent siden andre uka i juli...
Sikkert - er slutt på den tia her.......
Og det er bra.
Ellers er det sammaleis her da.....
Får du armour hos en annen lege en Oftebro da eller? For på kurset jeg var hos Oftebro var han ikke mye positiv til Armour.Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tor
Neida,jeg bestiller aromour sjøl fra anti-aging.com. Oftebro ville ikke ha befatning med min medisin kjøpt i en juridisk grå-sone. Men det driter jeg i. Han var villig til å hjelpe å dosere det om en annen lege hadde skrevet det ut. Men doseringa er jo bare å prøve seg fram til.
Etter jeg begynte på liotyronin i Juni engang har jeg gått ned som jeg har nevnt tidligere 20 kg, noe jeg synes er drøyt på vell 4 mnd når man ikke var overvektig i utgangspunktet
Når du skriver gå ned normalt.... hvor mye er da normalt å gå ned liksom? De fleste som har lavt stoffskifte raser jo opp i vekt
Ok da skjønner jeg.Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tor
Er også pasient hos Oftebro og han sier at jeg skal følge samme kostomlegging som deg.
Han nevner spesielt disse vegi-burgerene (var det det han sa da) som man skal blande mye forskjellig av sunne produkter og lage seg små måltider. Men siden jeg er fryktelig dårlig på kjøkkenet og helt avhengig av oppskrifter som jeg følger til punkt og prikk er ikke det så lett. Har du prøvd de?
Kunne du kommet med eksempler på hvordan dagen din ser ut med mat?
Han er vegeterianer og påvirker derfor litt kostholds-rådene hans.
Spis kjøtt, fisk, egg i alle former, untatt fiskupudding o.l. med masse stivelse. Prøv så å kjør på med mye grønnsaker.
Personlig bruker jeg mye tunfisk og egg utenom middag, og eter gullrot og paprika og nøtter innimellom. Går å knasker gjennom dagen.