Her er de på plass morgenen etter om jeg ikke leverer resepten for sent på dagen.
Printable View
Her er de på plass morgenen etter om jeg ikke leverer resepten for sent på dagen.
Dette har absolutt ingen ting med produktets formelle markedsadgang å gjøre.
Jeg får min Armour dagen etter jeg har bestillt den.
At jeg må vente til dagen etter - er fordi at noen tullete lovmakere her i Norge har bestemt at apotekene ikke har lov å ha slike produkter på lager, men skal bestille dem hos leverandøren - som har dem på lager.
Dette har med å gjøre at lovmakerene vil gjøre det vanskelig for vanlige folk som trenger sin medisin - ikke noe annet.
Har dere lagt merke til at dersom man bestiller 120 mg Armour istedet for de vanlige 30 eller 60 så koster det akkurat det samme for boksen? Og det er alltid 100 tabletter i den! Tar ofte litt lenger tid å bestille akkurat den doseringen, så jeg bestiller allti nytt hver gang jeg er på apoteket for å hente mer Armour. Men gjør det likevel, folkens, det er jaggumeg dyrt nok!
Vil anbefale 2Grains styrken til alle - uansett dose. Det går å klippe å lime til rett dosering og det blir det billigste alternativet