Den linken fungerte ikke. Men jeg har også lest om den testen du referer til...stemmer det du skriver ifølge den. Natti natti til dere alle som ennå er våken
Printable View
Den linken fungerte ikke. Men jeg har også lest om den testen du referer til...stemmer det du skriver ifølge den. Natti natti til dere alle som ennå er våken
Mener jeg fikk anbefalt kalsium og magnesium av legen for restless legs for noen år siden. det er jo ufarlig å teste ut i normaldosering!
Jeg begynte på Armour i begynnelsen av mars i år. Det jeg merker er at jeg har mer energi, er mer våken, er våken når jeg våkner om morgenene (ikke noe hangover følelse som tidligere), mye mer avslappet, mindre anspent i kroppen og musklene.
Men det tar tid! Noen snakker om et års tid før ting er i balanse og du har funnet frem til dosen din.
Så jeg har gått litt opp og ned i: å føle at jeg har hoppet fremover med gode resultater, og falt et skritt tilbake. Men så lenge det går mer frem enn bakover, er jeg på rett vei, tenker jeg!
Når det gjelder kalsium og magnesium for restless legs, har jeg virkelig prøvd ut. Det hjalp på med magnesium men måtte gi tapt for det ble ikke nok så jeg begynte med adartrel igjen. Har prøvd det meste og det skyldes ikke noe mangeltilstander i kroppen men for lite signalstoff dopamin i hjernen. Jeg anbefaler medlemsida til restless legs som heter Norsk restless legs forbund:)