Jo, træning øger et sundt stofskifte, hvor sunde hormonkirtler samarbejder om at forsyne kroppen med netop den mængde af hormoner - kroppen har brug for som følge af den træning, som så forøger hormonbehovet. Cirklen sluttes.Sitat:
Opprinnelig skrevet av mohaienne
Når man i forvejen lider under underskuddet af stofskiftehormoner, som følge af sygdom - vil dette forøgede behov ikke kunne dækkes og man ender med at være endnu mere udmattet, måske endda med større organskader til følge.
Det er desværre min private overbevisning, at hvis man i forvejen reagerer utilstrækkeligt på Levaxin alene - vil man ikke kunne supplere op med samme, for at udligne det forøgede underskud af stofskiftehormonet, når man begynder at træne fysisk.
Det kunne jeg i hvert fald ikke dengang, jeg gik på Eltroxin alene og enhver fysisk anstrengelse kostede mig en yderligere udmattelse på alle fronter.
Efter at jeg er begyndt på Wetshroid - går jeg altid med 1/2-1 grain Westhroid på mig ekstra i reserve og skal jeg løbe hurtigt, arbejde mere hastigt end normalt eller anden fysisk anstrengelse - indtager jeg min "reservedosis" (mindst to timer efter sidste måltid) og så begynder T3 virke med det samme.... jeg kan mærke det hurtigt og jeg kan overkomme det jeg skal - uden at betale prisen senere på dagen.