Jeg tar vanlig Rosenrot og synes det hjelper litt på formen. Legen var iallefall bare positiv til det :)
Printable View
Jeg tar vanlig Rosenrot og synes det hjelper litt på formen. Legen var iallefall bare positiv til det :)
Vet dere noe om firmaet Hud og helse i Stavanger? Får de derfra, skal få ny forsyning hver 6 uke til kr 229 for 90 kapsler. Har ikke peiling på om det er dyrt eller ikke.
Les på boksen hvilke virkestoffer som er i rosenroten.
Det skal være minst 2% rosavin og minst 1% salidrosid. Hvis ikke dette er oppgitt så ville jeg vært skeptisk til om de virker.
Du bør ikke regne med å være kvitt alle dine plager i løpet av 14 dager, et par måneder bør du gi dem før du erklærer dem ubrukelige.
Det står min 1,7%rosaviner, min 1% salidrosid, min 1% rosavin, min 60% cathecines, min 30% egcg. 1 tablett inneholder 100 mg rosenrot, og 100 mg grønn te.
De høres litt svake ut, men er bra å starte med. Man skal helst starte med 100 - 200 mg rosenrot og heller øke på til litt sterkere etterhvert. Daglig bruk bør ligge mellom 100-200 mg.
Skal du ta mange pr dag.
Det står 1-2 pr dag. Men de tallene er det de minimum inneholder, så da kan de kanskje være sterkere, at det varierer?
De skal inneholde det samme hele tiden, ser du om de har noe som heter GMP- standard. Det betyr at de tester hver produksjon slik at alle tabelettene skal inneholde det samme.
Nei ser ingenting på etiketten eller brosjyren om det.
Tror jeg ville valg en annen type neste gang da. De er å få kjøpt på apoteket og i dagligvarebutikker også.
Hej
Er der nogle af jer der har erfaringer med brug af Rosenrod?
Jeg har læst mig til at det vist skulle være et mirakelmiddel hvis man lider af træthed, koncentrationsbesvær, let depression osv..
Så vidt jeg kan læse er der ikke rigtig nogle bivikninger, ja det lyder jo alt sammen godt.
Jeg plages af svær udmattelse og har tænkt mig at prøve vitaminpiller med Rosenrod i, men det kunne da være dejligt at høre hvis nogle har erfaringer?
Mvh. Gitte fra DK
Læs lidt mere her : http://no.wikipedia.org/wiki/Rosenrot