Hei på deg Hsn.
Det er veldig sjelden B-12 er virksom i tablettform fortalte de meg på apoteket for lenge siden.
Gå heller til legen din å få sprøyter.
Du kan også spørre om resept på trio B. Det er høyere konsentrasjon av virkestoffene i det produktet av B vitaminer.
Du nevner Papaya...Jeg har brukt papayakapsler siden begynnelsen av Januar, merker stor bedring på følgende områder:
Er mer våken, våkner tidligere og er tidligere trøtt om kvelden(endret søvnmønster)
Den lammende utmattelsen(fyllesykefølelsen)kommer bare når jeg har stresset mye, før var den der mye oftere, selv når jeg IKKE hadde gjort noe særlig. Disse tingene kom gradvis.
Jeg prøvde 5 dager uten kapselene for å sjekke hva som skjedde, da ble jeg utslått igjen, så...papaya er bra for meg iallefall.
Jeg vet ikke hvordan det påvirker stoffskiftet mitt, men jeg følte meg så syk at jeg bare MÃ…TTE prøve.
Startet med en kapsel om dagen, økte til 2. Har prøvd å øke til 3 slik det står anbefalt på Menin, men da fikk jeg voldsomt hjertebank og uro, så 2 kapsler er nok riktig dose på meg.
Jeg bestilte disse kapslene på Papayashop.
Det å spise papaya blir ikke helt det samme, for det er høyere konsentrasjoner i kapslene.
GOD PÃ…SKE TIL DEG.