Sv.: Noen mener at infeksjon er årsaken til alla autoimmune sykdommer
En norsk artikkel om blant annet marshallprotokollen :
Mer hjelp til ME-pasienter
Sv.: Noen mener at infeksjon er årsaken til alla autoimmune sykdommer
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
nora
En norsk artikkel om blant annet marshallprotokollen : matoghelse.no/mer-hjelp-til-me-pasienter.520443-48966.html
Artiklen er (vist nok) flyttet til et nyt link: https://web.archive.org/web/20110727...pasienter.aspx vink11
Sv: Noen mener at infeksjon er årsaken til alla autoimmune sykdo
Interressant dette! Jeg har funnet en liste over betennelseshemmende mat og her kan man velge og komponere etter behov og etter hvilken diett som passer den enkeltes lidelse. Kjente at skjolkjertelen begynte å bli mere irritert her en kveld og smørte på kanel, gurkemeie og kayennepepper blandet med gee-butter. tullet et skjerf rundt og gikk sånn i en god stund. Det gjorde forskjell og det er jo helt ufarlig!Jeg drakk te av samme blanding med et raspet eple oppi for kosens skyld. Det er både spennende og givende å fore kroppen sin med naturlig mat og urter syns jeg!!:)
Her er listen http://www.metabolismadvice.com/anti_inflammatory_food/
Da jeg skulle få tatt mine første blodprøver pga forstørret skjoldkjertel bad jeg om å få mykoplasmaprøve siden jeg hadde lest tidligere at dette kan være årsak til stoffskifteproblemer, og fikk til svar: "værfør i all verden skal du det?" Jeg spurte også om det gikk an å få teste d-vitamin nivået og om det fantes en måte å finne ut fluornivået på. dette ble for hard kost for legen, så det ble bare de vanlige prøvene. Senere ringte jeg henne for å få resept på b12 siden jeg lå i det lavere skiktet på blodprøve-skjemaet, dette var ikke aktuelt heller. Byttet lege og fikk det med en gang men det kostet meg 300 å få resepten og vitaminene.
Godt at jeg fant dette forumet før første legebesøk, så jeg kunne være "vanskelig" med en gang hehe!!!Etter å ha lest hva du har funnet ut om mykoplasma blir jeg igjen oppmuntret til å mase om å få en sånn prøve!