hehe...takk for tipset iallefall:)
Printable View
hehe...takk for tipset iallefall:)
Du spurte egentlig om hvor lang tid det tar før medisinene begynner å virke. Hos meg tok det ca 2 - 3 måneder før solid bedring viste seg. I starten virket bat bare som om jeg gikk på høyt turtall uten særlig effekt. Men med litt tid så kom en del endring :)
Hei, jeg er ganske ny her og startet med levaxin for snart to uker siden.
25 mcg 1 gang om dagen som start i 3 uker før nye prøver. Jeg merker stor bedring allerede, men det er mest fordi jeg ikke var helt nede i kjelleren som det virker som de fleste her inne har vært. Likevel tror jeg at jeg må øke dosen neste gang for det er helt tydelig at det trengs mer.
Det som er det beste er at hukommelsen allerede har begynt å virke igjen.
Så utrolig bra!!! :D
Godt å høre noen som får skikkelig virkning. Selv har jeg bare lest om dem som får så rask forbedring. Kult å ha ei slik ei på nettet også!
Hei
Jeg har gått på Levaxin siden september 06. Startet vedig pent med 25 mikrog.(?) annenhver dag. Har siden økt jevnt og trutt men er enda ikke på optimal dose.
Det jeg merket var at ved hver doseøkning fikk jeg liksom et "kick". Formen ble merkbart bedre før den etter en stund ble litt dårligere igjen.
Bruker i dag 75 mg lev, og føler at formen er bedre enn på lenge. Regner med å måtte øke om et par uker igjen. Ting tar tid, men det blir vel bra til slutt :lol:
Lykke til :D