Så godt å høre Grynet!! :D
Nyt det i lange drag! :D
Printable View
Så godt å høre Grynet!! :D
Nyt det i lange drag! :D
Så fint å høre.
Opplevelsen av å bli hørt og tatt på alvor er utrolig god.
:D :D
Lykke til videre og nå kan du la kroppen få styre dagen.
:)
Hilsen fra sugarfre
Hei
Mange får liothyronin hos fastlegen og trenger ikke komme til spesialist først, men han sender deg videre fordi han er usikker tror jeg.
Håper det er en som er bra.
Er det på en endokrinologisk poloklinikk på et sykehus?
Den artikkelen i legetidsskriftet du hadde med er veldig bra.
Så godt at det ser ut til at ting går fremover, og at du kan slappe av og tenke på deg selv en stund til :)
NORA.
Ja jeg skal til Gjøvik sykehus og til en Kristian Fossum der. Han forrige legen min i fjor måtte snakke med han før jeg fikk begynne på medisiner. Han ville egentlig ikke gi meg det pg jeg lå innenfor *normalen* men nå er verdiene mine normlale. hatt en tsh som har ligget på 0.02-1.5 siden september igår.
I løpet av 1 år har jeg kanskje hatt 2 mnd som jeg har hatt det bra. og det var i sommer. da hadde jeg kortere arbeidstider og ingenting og gjøre på jobben så da fungerte jeg fint. Men så fort jeg jobber 8 timer om dagen med normal trafikk (jobber som kasserer i en bank) tall tall tall penger penger penger.. blir lettere småstressa for å ikke gjøre feil siden jeg er så ukonsentrert. Har jobbet som det i snart 1 år nå.. er ikke så mye annet og jobbe med her jeg bor så har jobbet under manpower LENGE nå.
Nå sporet jeg litt av, men for å komme tilbake til deg Nora så ville legen gjerne sende meg til en spesialist for han hadde ikke engang hørt om armour eller Liothyronin. Syns det er veldig bra at han innrømmer at han ikke kan alt her i verden og sender meg til en som kan dette.
Vet du hvor lenge man må vente på og få innkalling?
TIL DERE ANDRE :)
Tusen takk for hilsen og oppmuntringer. det hjelper masse når jeg føler meg som en dass.
Sykehusene legger ventetidene sine ut på nettet!
Men du kan jo også ringe og høre.
Det står jo om liothyronin i legetidsskriftet, og legen din har ikke lest artikkelen om behandling av hypothyreose av Haug.
Dessuten står det om Liothyronin tror jeg i legemiddelhandboka.no og så fins det NEL norks elektronisk ettellerannet som de må ha brukernavn og passord på som sikert har noe der også.
Felleskatalogen er partisk, den er kun produsentenes opplysninger.
Uavhengig informasjon er legemiddelhandboka og diverse annet. menge leger har ikke skjønt det.
De norke forfatterne av den uavhengige infromasjonen er veldig stolte av arbeidet sitt. Står litt om det på www.relis.no.
De nordke preparatomtalene kan man også komem inn på via www.legemiddelsiden som er en privat side.
men det står ikke forkalrt i detalj åssen man skal gå fram med kombinasjonsbehandlig.
Hei Nora
Nå har jeg sittet her og sett etter ventetider på nettet. men jeg finner ikke noe jeg..
Har du noen tips om hvor jeg kan finne det? slal til sykehuset på Gjøvik. eller sykehuset innlandet som det heter..
på forhånd takk.
du er en engel som hjelper mange av oss her inne.
http://www.frittsykehusvalg.no/ men sykehuser Innlandet har egen ventelisteside også, se på hovedsiden deres.
Står under informasjon.
8 uker står det på Gjøvik.