Er nok ikke umulig - den salven virker astringerende på blodårer.
Kjøp to da - og sett ett kryss på den ene :)
Printable View
Er nok ikke umulig - den salven virker astringerende på blodårer.
Kjøp to da - og sett ett kryss på den ene :)
Hi, hi - ja det var lurt, synes jeg n'Finn!! Må innrømme at jeg har vært på apoteket og kjøpt denne berømmelige salven - hva prøver man ikke i ren frustrasjon?? :shock:
Jeg plages også med poser under øynene. Har til nå ikke funnet noe som hjelper. Tror jeg satser på hemoridesalve jeg også. De dyre kremene i butikken hjelper i alle fall ikke.
Ikke bruk hemoridekrem til daglig, da! I såfall kan dere ødelegge huden under øynene.
Jeg sliter også med puffy eyes og mørke ringer. Det har vært sånn siden jeg var i tenårene, og jeg har brukt enormt med penger på kremer i alle prisklasser (den dyreste kostet 3000 kr for 15 g...)
Ingen kremer er perfekte, men den jeg har likt best koster rundt 350 kr og er fra Helena Rubinstein :
http://www.strawberrynet.com/productDet ... 8&goChar=H
Før dere løper og handler kan jeg jo si at forskjellen er minimal, men det virker som om huden er en anelse mindre mørk i alle fall. Nå bruker jeg en krem til over 1000 kr, men den virker ikke (Kanebo)
http://www.strawberrynet.com/productDet ... 2&goChar=K
Uansett tror jeg ikke det finnes vidunderkurer, men teposer fungerer faktisk minst like bra som kremer...
Hevelser rundt øynene kan også komme av myxødem. Myxødem er vannansamlinger i kroppen.
Enkelte steder brukes fremdeles benevnelsen myxødem synonymt med hypothyreoiditt...
:shock: <-- person med hevelse rundt øynene :lol:
Nei, myksødem er ikke vannansamlinger, men ansamlinger av andre mukøse substanser (mucopolysaccarider). Derfor har ikke vanlige diuretika (vanndrivende midler) noen virkning, dessverre...
Jaja, hva er det i ett navn? 8)
Mukøse substanser eller vannansamlinger... det ligner på puss det som samler seg og det er flytende... :)
Enklere for meg å forklare med vannansamliger.
Jeg har mye myxødem selv, og ja, du har rett, det kan ikke fikses med vanndrivende. Man må egentlig leve med det.
Jeg har noen ganger to trær som ben... tykke som gran!
:)