-
Ikke at jeg har noe med det jeg vet jo ikke hvilket fylke du bor i , men enkelte steder i alle fall der jeg bor kan det være veldig vanskelig å få time hos legen uten å måtte vente en god del uker, særlig hvis legen er populær og du ikke er veldig syk. Jeg vil råde deg til å telle hvor lenge det er til glasset er tomt og så prøve å finne en lege og si at du ikke har mer medisin etter den og den dato så du må ha time innen da. Det er ikke alle leger som er villige til å skrive ut resept heller de er i mindretall er min erfaring.
Håper at det går bra for deg og at du finner en grei lege.
-
Tusen takk Cat(hrin), både for tips og omsorg =)
Jeg bor forresten i Telemark, du ser det under navnet mitt til venstre her. Det er ikke alle medlemmer som har registrert, men alle kan gå inn på profilen sin og gjøre det dersom man vil.
Sist jeg bestilte armour tok det forresten bare 4 dager fra jeg trykte "enter" på bestillingen på nettet og til pakken lå i postkassa. Helt utrolig, tidligere har det tatt i overkant av 4 uker. Men det ideelle er selvfølgelig om jeg (og alle andre som ikke blir bra på levaxin) kan få tilgang til dette gjennom lege.
-
Helt enig
Det hadde vært det beste. Skjønner ikke hva legene har i mot dette produktet jeg. Det inneholder jo Tyroxin det også. Det viktigste for en lege burde jo være at pas blir bedre.
-
hei cat.
leste utdraget ditt fra endokrinologen.hvor jobber du siden du har tilgang på slike papirer?skikkelig skummelt å legge det ut på nettet hvis du har gått inn i journalen uten tillatelse,og deretter legge det ut.SKUMMELT.
ikke lurt å gjøre det igjen.
men...jeg skjønner din frustrasjon..det er slitsomt å ikke bli bedre,særlig når legen sier du skal føle deg bra.
jeg har ikke skjønt hvor problematisk denne sykdommen er,før jeg kom inn på dette forumet.ha en flott helg.
-
Har ikke lest trådstarters brev før nå, og må bare si meg helt enig i hennes standpunkt ! Må også beundre hennes evne til å stå på for sine - OG VÃ…RE - rettigheter i en situasjon som gjør at det koster mye personlige resurser. Mange tror nok det er en selvfølgelighet at vi blir tatt seriøst når helsa svikter, men desverre er det mange eksempler på det motsatte. Og her dokumenteres dette til gangs.
Vil bare si for egen regnig : Stå på og bruk de midler du rår over for det de er verd !
Det er også kjempeflott at andre som er i faresonen får så detaljert sakskunnskap at de kan vurdere sin egen situasjon.
Kjempeflott cathrin !
-