Godt forslag baremeg! Det gjør vi!
Printable View
Godt forslag baremeg! Det gjør vi!
Tråden er klar - sett i gang!
Forslag: alle nye innlegg i den tråden skal bare inneholde oppskrifter på sunn og næringsrik mat.
Så går det jo an å lage en egen tråd for det søte slaget, f.eks., smoothies og litt sunnere varianter til søtsuget?
Akking over vanskelighetssgrader eller sukking over hvor godt det var kan vi skravle om f.eks. på diverse, eller i egen/ny tråd på kosthold
Så får vi konsentrert alle oppskriftene på ett sted uten masse tomprat imellom. Da blir det også lettere å ta en utskrift, f.eks.
Det er altså bare mitt forslag - så får andre si hva de synes.
...da må jeg ta vekk den historien om honningdijonsennepen....
Næh...
Er jo ikke jeg som bestemmer heller da, var bare et forslag, vettu. :D
kan jo være der, siden det utelukkende handler om (sunn)mat og oppskrifter, kanskje...
Synes ikke at det skal være så strengt på oppskriftssiden! Det viktigste er vel at vi skal ha nytte av det som står skrevet, om det er en oppskrift, spørsmål eller kommentarer.
De fleste kan vel merke av teksten og ta utskrift? Hvis noen ikke kan det, kan vi gjennomføre opplæringsprogram!
:wink:
På den andre pc'n med Me og IE kan man ikke merke teksten og ta utskrift bare av den. Så det går ikke hos alle.
Jeg tror det går an på denne maskinen.
Men selv limer jeg gjerne inn i et textdokument og skriver ut derfra og legger inn i oppskriftbunken i kjøkkenhylla.
Da unngår man en blank andreside blant annet.
(samler på litt glutenfritt og har noen oppskrifter fra Karen Tripp, hun har ting uten sukker og korn i candidaoppskriftene hennes)
Kjempeide med sunne oppskrifter! Og så kan vi dele med hverandre ting som har hjulpet på vekta (for de som har klart å gå ned litt). Men det kan vi jo ha i en egen tråd.
92 kilo i dag! Men det var jo på tom mage. Har likevel håp om at det er på rett vei. Kanskje oppjustering av Levaxindosen også begynner å bidra nå? Håper det ;), selv om jeg til tider verker like mye enda. Kanskje man ikke merker effekten på alle områder om ganga?
Flott Stina! :D
Selv har jeg gått ned 1 kg denne uken utrolig nok. Kanskje Armouren hjelper litt på vekten i alle fall. Håper jeg ikke går opp igjen. Jeg er utrolig glad så nå er jeg glad på dine vegne også. Hurra for oss. :D