Selvfølgelig! :D Kan ikke drive å klemme på alle disse kvinnene vel. Ikke når det finnes et mannedyr i flokken. :wink:Sitat:
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Sporet av tråden? :oops: Kunne ikke dy meg. Hehe:))
Printable View
Selvfølgelig! :D Kan ikke drive å klemme på alle disse kvinnene vel. Ikke når det finnes et mannedyr i flokken. :wink:Sitat:
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Sporet av tråden? :oops: Kunne ikke dy meg. Hehe:))
Kan jo klemme kvinnfolk også he he :) Ja jeg ødla tråden jeg unnskyld med alt kooooooooos
Snill du Lilja, og takk skal du ha. :) Klag i vei du. Klager litt jeg også nå. Tror vi forstår hverandre:))Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lilja
Det gjør vi vettu forstår hverandre :) Håper det kan ordne seg for oss begge at vi får det bedre :) Og alle andre da :)
grynet - for å ro inn igjen tråden din. Min erfaring er altså den at det var komplett umulig å gå ned i vekt med ubehandlet hypothyreose. Har strevet i mange år, og da jeg ble satt på Levaxin - begynte med 50µg - så trodde jeg virkelig det var en "superpille" som skulle snu hele elendigheten.
Forventningen var stor og skuffelsen deretter. Vet ikke hvor mye du har lest her inne, men vi har snakket mye om morgentemperatur. Den du måler før du står opp om morgenen. Er den lav så er det mye som tyder på at du ikke vil greie å gå ned i vekt.
Jeg fikk ikke opp temperaturen før jeg kom opp i høy nok dose Levaxin, og da begynte også kiloene å synke. Så det er min erfaring altså. Håper noen supplerer her.
Hvordan får man tempraturen opp da ? Og skal man måle om morran ? Jeg målte nå jeg he he 36,19 sto det er det normal?
Her var det jammen mange som har skrevet :)
Jeg har ikke målt tempen ennå. men det har stått stille eller gått opp i vekt helt frem til nå. har de siste ukene gått ned. NOE JEG ER KJEMPELYKKELIG FOR.
Føler jeg ikke er meg selv med denne vekten jeg har nå- kjenner ikke meg selv igjen på bilder etc, så sier alle andre at det er jo bare og legge om litt på maten og bevege seg litt, så går man ned i vekt.....
PHØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!
De skulle bare vist hvor vanskelig det er og gå ned. Jeg eter grønnsaker og kylling og lager all mat fra bunn. VELDIG skjeden kjøper jeg ferdig produkter.
Men skal se på dette med tempen. se hva den ligger på. må nok kjøpe meg et kvikksølv et slik at det er nøyaktig.
klem til alle :)
SAMSTEMMER!!! PHØØØØ!!!!!!Sitat:
Opprinnelig skrevet av grynet
Kvikksølvtermometer er vel det som er mest nøyaktig vel? Og tatt i baken da! :roll:
Det hjelper ikke hvor sunt det er , eller hvor mye en trener og er dau etterpå, det hjelper ikke kutte ut ting eller spise mindre PØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØH sier jeg og Blir lei meg for viss andre levde sånn ville de gått ned en del. Jeg hater meg såååååå :,( Uff ja ja :O)
De som kommer med formaninger om hvordan vi skal gå ned i vekt skulle fått prøvd seg en periode med hypotyrose selv så hadde nok pipen fått en annen lyd tenker jeg. :evil: Det er en del av symptomene ved denne sykdommen å gå opp i vekt på samme måte som pasienter som får behandling for kreft ofte går ned i vekt. Nytter ikke å si til dem at det er bare å spise mer det. Eller å si det til en person med hypertyrose bare spis mer du så legger du nok på deg.