Det var en fin sang. Jeg håper du får det bedre etterhvert.
Klem. :D
Printable View
Det var en fin sang. Jeg håper du får det bedre etterhvert.
Klem. :D
Jeg håper det også jeg vil klare det :)
Lalja, hvilken by bor du i?
Hei Leste i VG(dagbladet??) på de slankesidene, att ja mykere smøret er i kjøleskapet jo bedre er det.
Det er ikke helt enighet om dette..umettet fett har også sine bakdeler)
Rognlien anbefaler nå ordentlig smør.
Jeg og har hørt at man skal velge orntli smør at lett er ikke så bra men vet ikke jeg da for jeg er jo bare rar som spør om sånt men er jo litt syk så sikkert derfor jeg lurte :,(
Hei jeg bor i Moss:) Men er fra Telemark og gleder meg den dag jeg skal flytte ditt igjen :))))) Er ikke så kjent her da :) Godkoz fra Lilja
Jeg spiser ikke så mye kjøtt men det er vell en del proteiner i det som metter? Og kan noen gi meg tips til sunt kjøtt. Jeg spiser mye fisk og litt kylling men blir det samme og kjedeligt spise liksom det samme og samme. Gjerne andre forslag til middager som er sunne og metter :)
Kalkun skal være godt og sundt. En del vilt kjøtt også. Jeg har kjøpt noe som heter blodtype dietten, og for meg som er AB positiv så er kylling fyfy, samme med rødt kjøtt (med unntak).
Dog kan jeg spise mye lam, vilt etc...
Hvis jeg tenker meg om, så stemmer det at rødt kjøtt etc ikke er bra for meg... jeg får unektelig problemer med mage etc.
Jeg følger ikke blodtype dietten helt... men bruker den litt som en guideline :)
ps. blodtype dietten er ikke for å slanke seg (dog noen klarer sikkert å gå ned i vekt pga denne) men mer en diett for å bli sunn og føle seg godt. Den har også en del tips og hint om sykdommer som gjerne følger med de forskjellige blodtyper.
Spiser heller ikke kjøtt. I disse Gilde-tider....(begynner å lure på om det er noe sabotsje på gang. Utro tjenere?)...tuller bare. Trenger vel ikke kjøtt vel? Fisk er en rik proteinkilde. Men så var det dette med B-vitaminene? Noen kloke hoder?
Men helt ærlig: Jeg spiser kanskje kjøtt 2-3 ganger i året - utenom kylling. Er vel så nær vegeterianer som jeg kan bli. :roll: Synes ikke det er så godt. Fisk smaker som en delikatesse i forhold.