Sitat:
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Det å råde deg til å gå tilbake til Levaxin biter vel ikke på deg, kan jeg tenke baremei :)
Det biter nok dårlig, ja.
Sitat:
Driver å skumler litt med en dråpe Levaxin som du ser jeg også nå da. Har ingen erfaring å melde enda. Hva merka du ?
Mer stabil. Armour alene gjorde meg overdosert og ga hjertebank selv om jeg åpenbart skulle opp i dose (lav FT4).
La til først 25mcg, deretter 50. Og der har jeg holdt meg. Først lang tid etter, på stabil dose armour og Levaxin, gikk min FT4 opp. Nå ligger jeg på rundt 17 - for første gang noensinne, antakelig. Og da kom også formen.
På bare armour var FT4 fremdeles lav og FT3 for høy, med dertil hørende symptomer.
Faktisk vurderer jeg å legge til 25mcg til, men må få nye blodprøver først. Mistenker for høy FT3, jeg har sånn hjertebank og åndenød utover kvelden.
[quote:24k6b06l]En må skille mellom vann i kroppen og myxødem da. Det er ikke det samme. "vannet" mitt må variere mye. En periode veide jeg meg hver dag og vekta kunne vise flere kilo opp og ned fra dag til dag, men jeg har ikke noen plager med det da.