Helt enig med deg. Det er ikke legen som har fortalt meg noe heller. Det er godt vi har et slikt forum med kjekke folk som er villige til å dele av sine erfaringer. Jeg blir aldri ferdig med å takke dem.Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lilja
Husker ikke om du har skrevet blodprøveresultatene dine her. Hvis ikke, er det lurt å poste dem her og så er det alltid en erfaren som kan tolke de for deg. Hvis ikke du har fått blodprøveresultatene så kan du ringe til legen og få dem. Det har du rett på. Kanskje du må betale litt for å dem skrevet ut, men det er verdt det. Nå spør jeg legen hver gang jeg tatt prøver og så skriver jeg resultatene ned (mens han ser det). Hver dag noterer jeg ned formen (har et tallsystem hvor tallet 2 står for den dårligste formen jeg har hatt og 7 for den beste jeg har hatt - 9 vil være topp). På denne måten kan jeg følge med prøveresultatene, formen og tablettdosene. Noen skriver også ned hva de spiser.
Ellers så vil jeg anbefale deg å stille alle de spørsmålene du har. Ingen er for dumme. Vi er alle på jakt etter den gode formen. 8)