Sv: Forvokst skjoldbukjertel (struma) Blodprøver innenfor "referanse området" Hjelp!
Vær obs på at det leger i Norge mener er en god B12 verdi er så lav at det gis behandling i andre land. Be om å få blodprøvesvar på alt. Hele tiden. Les og tenk selv. Jobb med å få opp jern og D3, begge har stor betydning for metabolismen vink11
Sv: Forvokst skjoldbukjertel (struma) Blodprøver innenfor "referanse området" Hjelp!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av frokawaii
Hei Anisa, jeg ville bare takke deg for at du tok deg tid til å svare på mitt innlegg. Som forøverig viste seg og være lifesaving. Jeg har blitt kontaktet av HPTH foreningen her i norge og de mener jeg er noe som heter hypoparathyroid. Hvis ikke du hadde visst noe om dette og svart meg så hadde jeg mest sannsynlig aldri funnet ut dette. Det er en uhyre sjelden tilstand her i norge, og sykdommen forskes fremdeles på i bergen. Det er mulig at jeg har en multi-endokrin svikt og må derfor behandles og utredes litt anderledes. De syntes også at de på aker var veldig rare som ikke har nevnt dette for meg heller. Men nå har jeg jo så altfor lang erfaring med og være en "kasteball" i systemet, så det var ingen overraskelse. Men jeg vil takke deg igjen og jeg er virkelig evig takknemmelig
Lykkelig på dine vegne, frokawaii. kram1 Opdater når der er nyheder. Og rigtig god bedring. hjerte1