Sv: Konvertering problemet med Levaxin (T4 till T3)
Nei, Kevlin det står her Og det er 70 % som ikke blir symptomfrie av Levaxin
Ja - når jeg trykker på setningen din så kommer jeg til et sted hvor det står det,
men ikke i de linkene som er gitt i første innlegg i denne tråden.
Jeg kan jeg ikke finne at det står 70% i noen av de to linkene:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Mod
Hej Kevlin hjerte1
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Kevlin
Ja - når jeg trykker på setningen din så kommer jeg til et sted hvor det står det,
men ikke i de linkene som er gitt i første innlegg i denne tråden.
Jeg kan jeg ikke finne at det står 70% i noen av de to linkene:
Det står skrevet i "kilde-linket" i første indlægget:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Mod
Levaxin är det enda läkemedlet som idag erbjuds patienter med underfunktion (Hypotyreos) i sköldkörteln. Ungefär sju av tio patienter blir inte symtomfria av Levaxin.
Stefan Sjöberg, endokrinolog och docent vid Karolinska institutet har därför tillsammans med sitt forskningsteam jämfört blodprov och spinalvätska. Patienters blodprov kan visa normala halter av sköldkörtelhormoner vid medicinering av Levaxin, men dessa hormoner når inte hjärnan. (...) Hormonerna stannar i blodet.
(Kilde)
Det er rigtigt, at i artiklen
Forts. Ryggvätskeprov för sköldkörteln står skrevet at
"Ungefär var sjunde patient med en underfunktion har den här problematiken..." og det betyder forskellen mellem 14% og 70%, såfremt
"Ungefär var sjunde patient" er korrekt citeret. Er det korrekt citeret?
Måske vil det bedste være at kontakte professoren
direkte og spørge om det rette procenttal?
På en anden side kan jeg tvivle lidt på, om "kun" 14% er lissom nok til at rulle hele det tunge forskningsmaskineri frem, når man tager i betragtning, hvor økonomisk stramme kår forskningen lider under, når den ikke er sponsoreret af medicinalindustrien.