-
Helt i orden for meg, Yvette! (Vet hva du snakker om når det gjelder hukommelse...) :lol:
P.S. Skrev ikke du et sted at du ikke leste engelsk så godt? Nå har jeg begynt å oversette all den engelske teksten jeg har lagt inn i informasjonstråden min om binyreproblemer.
-
:D Takk kris! Engelsken min har nok tapt seg med årene. Lærte det jo i skolen og på gymnaset (engelsklinje som det het i den tiden), men dette medisinske språket sitter langt inne. Men jeg tar litt om gangen så jeg kommer vel i mål til slutt. Har fått en noen Liothyronin tabletter av en venninne for å se om jeg reagerer på det. Skal vel ikke eksperimentere slik, men det er jo ikke noe annet de gjør legene heller??! Gjetter seg frem til noe doseforandringer. kan like gjerne gjøre det selv. :evil:
-
Da tenker vi litt likt, Yvette... ;) Vi får prøve oss veldig forsiktig fram og holde hverandre oppdatert!
-
:D Skal merke meg det. Spennende å få høre fra deg også da. Tar mer Levaxin enn legen vet også, men det spiller ingen rolle. Det eneste jeg har forstått - og det er via dette forumet - er at jeg må gå litt forsiktig frem. Har ny time den 07.07 hos legen. Spent på hva han foreslår som doseendring. Opp eller ned alt ettersom prøvesvar er høye eller lave. Hvordan jeg/kroppen min har det har visst ikke betydning. Så det legges opp til litt selv-eksperimentering her. :)