Sv: Flere enn Hertoge som lovpriser veksthormon?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Kevlin
Jeg har fremdeles mine "fettputer" mellom fingrene - men håper de blir borte etterhvert.
Det er nok flere ting som virker sammen mtp disse ødemene,
jeg faller jo for både sjokolade og brød ++ :roll:
Det håber jeg, Kevlin kram1, at du kan lykkes med at ophøre med at falde for... For 3 uger siden cuttede jeg de sidste (meget små) rester af hvede- og sukker-mad fra min kost og hvad er så sket siden? Udsving i blodsukkeret er saga blot. Uanset om jeg spiser tit eller slet ikke i timevis. Det samme er migræne og hovedpine. Om det er mediumkarbo eller IGF-1, eller begge dele er ikke til at sige, men en ting ved jeg i hvert fald: mens jeg før dårligt kunne slæbe en sampack 6 x 2 liter vand fra bilen og hjem, ledsaget af forpustethed og "døde" (af anstrengelse) fingre - nu kan jeg løbe hjem mens jeg holder den satans sampack helt uden at blive forpustet eller træt i fingrene/hænderne.
Det er hinsides alt tvivl, at jeg er blevet stærkere og i dag løb vi om kap op ad trapperne, jeg og en anden kvinde på alder med mig: hun opgav på anden etage, mens jeg fortsatte op til fjerde uden ophold og uden at blive kvalt af luftmangel undervejs. DET er bevis nok for mig! Det er helt uhørt ellers. Hva` sker der? Jeg runder jo (for pokker!) 60 lige om hjørnet.... og så ryger jeg til og med. smilja1
Heisann Anisa kaer1
Sjokolade har jeg klart å kutte - sånn til og fra;
iallefall mindre inntak av sjokolade & snop enn for et år siden.
Jeg lurer på om grovt knekkebrød er bedre enn grovt kjøpebrød?
Spiser nå oftest et Ryvita rug knekkebrød for hver brødskive -
og håper det hjelper litt.. :?
Og så fort unna du har fått forbedring :D Grattis!!
Hmmmmm - får lage en tråd om knekkebrød siden - men nå må jeg dessverre logge av..
Hej Kevlin og Anisa :-)
Jeg vil blot høre om der er noget nyt vedr. væksthormonet - både det i tabletform og det i spray? Har I god gavn af det?
Jeg har besluttet mig for selv at prøve, men jeg er i tvivl om, hvilket produkt der er bedst - og jeg er i tvivl om, hvordan jeg skal dosere det?
Bedste hilsener
Buskhult
Jeg bruker en spray ifra now - det står på baksiden hvor mye man kan spraye pr dag.
Jeg har prøvd noen andre også, men de er dyrere. Bruker bare now foods spray nå -
det er jo et anerkjent merke - og oftest også rimeligere produkter enn andre kjente merker.
Anisa og jeg er jo 50 +/- - og har garantert ikke så mye selvproduksjon av div hormoner,
så ville vi vel heller merke det hvis vi sluttet å ta hormoner tenker jeg.
Jeg har lest litt av deg før, men vet ikke hvor gammel du er?
Mange tak, Kevlin - jeg prøver denne spray :-)
Jeg er jævnaldrende med Jer ... dejlig alder, synes jeg - sammenlignet med hvordan jeg havde det FØR jeg fik min stofskifte-diagnose og kom i behandling - ja, så er jeg i fuldt vigør nu, "vågen" og meget, meget gladere :-)
kh
Buskhult
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Buskhult
Jeg er jævnaldrende med Jer ...
Iiiiikke helt. smilnej1 Kevlin er en ung pige på kun 41, mens jeg bliver 60 om lidt over et år. :mrgreen: Til gengæld har jeg det meget godt nu på Thyroid, i sammenligning med hvordan jeg havde det for 20 Eltroxin-år siden, så lidt passer det alligevel med dejlig alder osv. xx4
Hej igen :-)
Spray'en var udsogt - er det dig, Anisa - der har købt den sidste? :-D - men jeg kom på mail-liste og får besked lige så snart, den er på lager igen :-)
Istedet bestilte jeg så tabletterne: HGH SURGE - de kom to dage efter, jeg havde bestilt dem; fantastisk firma!
Der står bag på, at dosis er 5 tabletter før sengetid, men jeg spekulerer på, om det er klogt at starte med en lavere dosis? Eller er det bare at springe ud i det?
God weekend :-)
mvh
Buskhult
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Buskhult
Istedet bestilte jeg så tabletterne: HGH SURGE
Den kender jeg godt. Kommer fra Source Naturals der er helt OK producent. Det er ikke et hormonpræparat (indeholder ingen hormoner, heller ikke HGH). Det er kosttilskud der er sammensat så det efterligner kroppens eget sæt af mikronutrienter og neurotransmittere til fremme af kroppens evne til at danne humant væksthormon. Den består af enkelte mineraler, aminosyrer og urter.
Jeg kender nogen der bruger den (også bodybouildere bruger den) og vedkommende er tilfreds. Hun siger dog at der kan være bivirkninger (ikke farlige men bare ubehagelige) og hun selv var derfor begyndt med kun en tablet over en uges tid, til hun var op på 3-5, forskelligt i perioder. Så er der noget om at HGH Surge må ikke tages for tæt på maden, da aminosyrerne i tabletten vil ikke virke i "konkurrence" med mad. Hun siger: ved sengetid med masser af vand til og ikke før at der er gået mindst to timer siden sidste måltid mad, snacks inkl. :mrgreen:
Mange tak, Anisa :-)
Jeg starter med en tablet af gangen -og tager den så derfra.
Gad vide, hvordan man får de "ægte" hormon-præparater?
mvh
Buskhult
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Kevlin
.. Bruker bare now foods spray nå -
Jeg har alltid med HGH-sprayen i veska, men husker alikevel ikke å spraye hver dag.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
Jeg bruger selv bodybuildernes yndlings aminosyrecoctail
HGH Surge fra
Source Naturals, men vil jeg snarest også teste "dit" spray as well. Tak for tipset. hjertflag1
Hei på deg Anisa
Bruker du forstatt overnevnte produkt og HGH-sprayen? Hvor mange spray trykker du i deg pr dag?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
Det er sjældent, at jeg sådan "bare" hopper i med begge ben og blankt stoler på et remedie. IGF-1 er sådan et remedie, især fordi beskrivelserne i mange kilder på nettet, lader til at stemme overens med, hvad jeg har nærlæst om Væksthormonet. Væksthormon er rigtig svær at behandle med, da finjustering (pga. de ufatteligt små mængder det opererer med) er meget vanskeligt at ramme plet.... Så er IGF-1 i sprayform både nemmere og mere "målfast" at anvende som selvhjælp.
Indtil videre er jeg meget fornøjet, selv om fornøjelsen (lige nu) er mest "på tro og love". :mrgreen: Noget er alligevel sket, selv om det kun er gået 7 dage på ½ dosis: jeg kan igen omslutte mit mit venstre håndled med højre hånd (midtfingeren mod tommelfingeren) og omvendt!
Det kunne jeg ellers ikke (mere) i flere år. xx6
Fortsættelse følger.... xx7
Jeg venter spent på fortsettelsen. Selv har jeg gått 7-8 kilo opp igjen de siste 4-5 mnd...
jeg begynte med HC ifjor; men vet ikke om det har med den gjøre - - kanskje er det noe helt annet som gjør utslag.