Så bra, Rosin! Så håper jeg at behandlingen du får, kan hjelpe deg med å overkomme utmattelsen din. All verdens gode ønsker til degkram3xx4
Printable View
Så bra, Rosin! Så håper jeg at behandlingen du får, kan hjelpe deg med å overkomme utmattelsen din. All verdens gode ønsker til degkram3xx4
Tuuusen takk Vigdis... Jeg er BEDRE!!! Siste måneden har det gått oppover og oppover...... :mrgreen: skriver mer om det etterhvert! :)
(Dag S er mannen som fikser meg, takk for hjelp å velge "riktig mann" ;))
Det er godt å høre at du er bedre! Det er håp!hjerte1
DU gir håp, Vigdis hjerte1
Energien er noe bedre, kjønnsdrift noe bedre (den ER der, litt innimellom :lol:), humør noe bedre. Kan kjenne jeg er veldig lykkelig, innimellom. Og forelsket....
Men angst/ pustebroblemer/ er ikke spesielt forbedret. Skal til psykolog om et par uker. Lurer på om jeg i tillegg har veldig stive muskler i brystet? Er generelt "stiv".
Disse problemene blir ALLTID værre utover arbeidsuken når jeg blir skikkelig sliten. Kroppen sier ifra men jeg hører vel ikke helt etter ;)
Forkjølelsene mine er bedre, men kommer tilbake når jeg ikke tar Colostrum virker det som.
Men i sum en BEDRING!!! AAAaah...første gang på eeeeevigheter.
Ny behandling er DHEA og progesteron, heftige gode tarmbakterier, nystatin, næringspulver.
Ny time hos D.S. om et par uker :)