Sv: Lio som supplement - reducere T4 dosen?
BeritM, jeg mener også du før har nævnt at du godt kunne ha hjertebanken7trykken i brystet også selvom du hævede dosis af hc? Sådan oplever jeg det selv, at større dosis hc ikke hjælper på trykken brystet, men at binyrerne bare har brug for mere tid inden dosis øgning med stofskiftemedicin.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Honeyhob
BeritM, jeg mener også du før har nævnt at du godt kunne ha hjertebanken7trykken i brystet også selvom du hævede dosis af hc? Sådan oplever jeg det selv, at større dosis hc ikke hjælper på trykken brystet, men at binyrerne bare har brug for mere tid inden dosis øgning med stofskiftemedicin.
For meg hjalp hc 100% på trykket i brystet. Ikke umiddelbart men etter noen uker på full dose var alt trykk borte. T3 konsumerer tydelig mye kortisol.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
BeritM
For meg hjalp hc 100% på trykket i brystet. Ikke umiddelbart men etter noen uker på full dose var alt trykk borte. T3 konsumerer tydelig mye kortisol.
OK. Jeg har nemlig prøvet at sætte hc dosis op, men oplever stadig let trykken i brystet, selv ved højere dosis hc. Jeg går og håber at trykket giver sig når kroppen har vænnet sig til den højere dosis Erfa
PS: Hvis du vil svare BeritM, kan du bare gøre det i min egen tråd, så jeg ikke bliver beskyldt for trådkapring igen.