Sv: Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Kære Helgemannxx4
Det er IKKE umuligt at leve efter en candida diæt. Det kan være svært i starten ja, men ikke umuligt. HVis du tilmed mærker at du får det bedre af det, så bliver det endnu nemmere:wink:
Mange med dårlig fordøjelse har candida, for det er nemt for svampen at slå sig ned og formere sig i et tarmsystem der ikke fungerer som det skal:mad:
Når du er hos din mor/ude at spise. Så nøjes du bare med at spise kødet og salaten og udelukker pasta/ris/kartofler
Når andre spiser slik kan du spise lidt nødder, f.eks ristet i kanel(hvis du tåler dem)
Dessert kan være En smule hindbær med flødeskum blandet med vaniljepulver toppet med lidt ristede nødder :p
Der er MANGE gode alternativer til at leve uden sukker/stivelse og uanset hvad, vil din hypo krop takke dig for det, ligemeget om du har svamp eller ej.
Jeg har ikke spist korn og sukker i snart 5 år tror jeg, og jeg savner det IKKE!
Jeg tror kun din familie vil blive glade for at se hvis du får det bedre, og så er det jo ligemeget hvad du spiser, det vigtigste er jo at i er sammenhjerte1
Sv: Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Oki - etter å ha kranglet med meg selv hele morgenen, og latt være å spise, fant jeg ut at noe måtte jeg jo spise. Fant fram egg som gikk ut i går, løk, paprika, ost, tomater, og noen skiver med salami- og fårepølse. Og det ble jo bra. :) Selv om jeg klarte å miste halvparten av røra i vasken... :roll: Ble jo ikke mett, men merker at jeg ikke fikk slike anfall som jeg fikk i går. Får forske mer på dette, men kan ennå ikke fatte hva som skjer med den her skrotten!!