Det kender jeg godt.
Det blir bedre, er jeg sikker på. Men pokker til tålmodighed må der til.
God bedring vink11
Printable View
Det kender jeg godt.
Det blir bedre, er jeg sikker på. Men pokker til tålmodighed må der til.
God bedring vink11
Tak Nielsignekram1
Ja, jeg håber også inderligt det blir bedre, men nogle gange føles det som om at det går 2 skridt frem og 10 tilbage og at jeg vader rundt i de samme problematikker igen og igen og igen:roll: Lige når det går godt/bedre, så blir jeg syg/får mens/ eller overanstrenger mig og så kan jeg starte forfra igendesp1
Men kan jo læse at der er så mange herinde der BLIR bedre og at folk jo langsomt forsvinder fra forummet, det må også være et tegn på at de blir bedre, glæder mig til det blir min tur:wink:
dansk1
Enig -
bortset fra, at det er USKIK blot at forlade forummet og blive væk.
I hvert fald ville det være godt at vide hvorfor. Jeg håber, det er fordi, folk får det bedre. Men lidt utryg ved det er jeg da.
hjerte1
Helt enig! Det giver jo os andre håb, når de som blir bedre bliver ved at skrive herinde en gang imellem, så vi kan nyde godt af deres viden og erfaringerxx9
Ja, men efterhånden som man kender hinandens historier, føles det jo også som om, det er nære bekendte, der pludselig bare er VÆK
Rigtig ubehageligt :sad:
I har helt ret:) Personligt kan jeg godt forsvinde fra forummet for en tid, for så at vende tilbage. Men det er simpelthen fordi jeg nogle gange har brug for en pause fra alt det her "sygdomslæsning":lol:
Jeg må indrømme at nogle gange strejfer tanken mig om man/jeg nogensinde kommer igennem denne binyretræthed eller om jeg stadig sidder her om 5-10 år og døjer med de samme symptomer som nu:roll: Håber det ikkehjerte1
vink11
Næ, man kan da sagtens være væk herfra i nogle uger ... Mange har jo meget, der skal hænge sammen. Og netop, når man døjer med energi og initiativ, kan det da ind imellem være svært at følge med herinde også og i hvert fald at skrive. Jeg følger nogle gange med herinde, jeg mener her også når jeg har en periode, hvor jeg ikke får skrevet. Og så er der også den slags perioder, hvor jeg gerne vil læse herinde, men ikke kan samle mig sammen til det. Men jeg er tit 'i nærheden'.
Eller kan i hvert fald træffes her nielsigne.olsen @ gmail.com hjerte1
Men Honeyhob, jeg tror altså ikke på, du har det helt på samme måde om 5-10 år ... Du må prøve at være optimistisk, selvom vejen er lang hjertflag1
Tak søde Nielsigne:) De fleste dage er jeg også positiv, men nogle dage ryger jeg også ned i et hul og synes bare at det hele virker uoverskueligt og har svært ved at se mig selv ud af alt det her.
Så er det jeg læser din, Blondies, Berits, Ruths og andres historier og tænker, nå de kan få det bedre kan jeg også!:) Synes jeg har vadet rundt i de samme problematikker i laaaaaang tid nu, men igen, det er kun små 3 mdr siden jeg startede på hc og i de 2.5 år jeg har taget Erfa, har dosen aldrig været over 165 mg og det er højst sandsynligt alt for lidt. Så jeg prøver at sige til mig selv, at når jeg først får nok stofskifte hormoner, så stabiliserer de fleste ting sig forhåbentlig hen ad vejenhjerte1
Jeg har grundet cøliaki haft smadret og umulig mave i maaaange år og der var også engang hvor jeg slet ikke kunne huske hvordan det var at have en "normal" mave der ikke var oppustet eller gjorde ondt, og nu, ja der fungerer den fint, så længe jeg holder mig fra ALT korn pg sukkerxx7
Tak Nielsigne og til alle jer andre der gider opmuntre en gang imellemkram1