Sv: God morgen Norge 01.02.11 Blir så innmari provosert av Ingrid Norheim.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
sonja
Hadde jeg sett innslaget og visst om denne nettpraten, hadde jeg garantert sendt inn spørsmål om hvorfor de er så vriene med å gi thyroid til oss som ikke blir bra av Levaxin.
Jasså, så sykdommen forkorter ikke livslengden? Men det er bare forutsatt at man får behandling! Uten behandling risikerer man jo koma og død. Men norske leger er sikkert så flinke at de oppdager dette leenge før det går så langt...
Jeg er også forbannet over akkurat den setningen. Jeg lurer rett ut på hvor mange depressive selvmord som er ubehandlet stoffskifte? For ikke å snakke om at jeg selv nok ikke burde ha kjørt så dårlig koordinert jeg var før behandling... chokx:
Og så er det en stygg underliggende tanke om at "så lenge pasienten lever" så har legene gjort jobben sin. Hva skjedde med livskvalitet? De fleste som er her inne er det fordi skolemedisinen med sin behandling kun er god nok til å holde folk i live, ikke til å gi dem et liv.
Legg merke til svaret på det siste nettspørsmålet til legen: Imidlertid synes hun at kvinner klager mer enn menn .... sier hun! gok1
Kanskje det er en grunn til at de klager! selvom det naturligvis hadde vært mer behagelig for slike som henne om de lot det være, tidde stille og åt levaxinen sin. Slike vemmelige. plagsomme pasienter .....
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
sonja
Hadde jeg sett innslaget og visst om denne nettpraten, hadde jeg garantert sendt inn spørsmål om hvorfor de er så vriene med å gi thyroid til oss som ikke blir bra av Levaxin.
Ja - så kunne man jo ha sendt henne disse bildene og bedt om en forklaring..
jeg mener sånn vis a vis hennes bastante påstander:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
Opdateres....
Fanteri skriver i sin signatur:
"- søker organtyv for å stjele fastlegens thyreoidea" og det kan jeg godt forstå.... Alle disse billeder og alle de billeder, der aldrig bliver taget. Alle disse syge mennesker med hypothyreose og så sølle behandling medicinvidenskaben byder på
i dag, så man nærmest er lige så godt tjent uden, fordi lægerne anser hypothyreose for en "bagatel-sygdom" man kan snilt klare med en lille pille om dage og ellers farvel og tak, ledsaget ofte af
idiotiske forklaringer de hellere burde tie med, for ikke at afsløre egen uvidenhed. desp2
gok1