På tide å oppdatere denne tråden litt kjenner jeg. Jeg kjenner at det er tungt for meg å sette meg ned og skrive her, for det er tusen forskjellige ting jeg skulle gjort som jeg aldri klarer å gjøre fordi jeg er så trøtt og sliten hele tiden. Jeg håper jo at det er stoffskiftet som gjør at jeg kjenner meg så trøtt hele tiden over så mange år, for da finnes det faktisk ett håp om at jeg kan klare å leve livet til det fulle. At ting slutter å være så tungt og trått hele tiden. At jeg finner tilbake til meg selv. At jeg slipper å ha det sånn som jeg har det nå. Men selv hvor mye jeg håper og tror så er jeg også nødt til å tenke at det kan alltids være noe annet som gjør at jeg har det sånn som jeg har det. Men alle prøvene mine er fine, så det er ikke sikkert at legene klarer å finne ut av det om det skulle være noe mer.
Oppstart på Levaxin har gått veldig fint, og jeg har ikke hatt noen bivirkninger av den. Men fra første dag jeg tok tablettene merket jeg at føttene mine ble så veldig deilig gode og varme bare ca 1 time etter jeg tok tabletten, og det var så utrolig deilig at jeg har ikke ord. Jeg fryser jo konstant på føttene, og det virker som om kulden kommer innenfra og ut fordi det ikke hjelper å feks ta en varm dusj eller å ha sånn varm vannpose i senga. Men denne varmen jeg fikk av tablettene har avtatt med tiden, først tok det lengre og lengre tid før jeg ble varm før det plutselig stoppet opp for noen dager siden. Jeg fikk også ett skikkelig oppbluss av energi og glede i ca en uke, men nå har det forsvunnet igjen. Men jeg merket det veldig godt for plutselig hadde jeg mye mer energi enn vanlig, og fikk gjort unna mye mer enn hva jeg pleier. Og jeg ble ikke så sliten av å holde på med alt heller, noe jeg vanligvis blir. Jeg spratt ut av senga om morgenen og var rett på med en gang, og sånn har jeg ikke vært siden jeg var barn.
Nå håper jeg bare jeg får lov til å øke dosen, for jeg er veldig nysgjerrig på hvordan kroppen hadde reagert på det. Enten i den ene eller andre retningen:wink: