Nå måler jeg for stoffskiftet, ikke for binyrer. Så jeg regner med at kroppen ikke øker temperaturen så kjapt. Men - det er jo mulig å legge thyroid og termometer på nattbordet da. :wink:
Printable View
Puha en dag:roll: menstruationen denne gang slår mig helt ud, det plejer den ellers ikke. Da jeg tog min sidste dosis erfa i dag, blev jeg svimmel, træt og lavt blodsukker næsten med det samme. Ska jeg sætte erfa dosis ned under mens for at skåne binyrerne? Håber virkelig at det "bare" er mens der gør at mine binyrer slider, og ikke at min fremgang med hc kun varede en uge:?
Jeg kan spise konstant og det plejer jeg slet ik... Øv!
Dette lave blodsukkeret du snakker om arter det seg som indre skjelvinger? Det er typisk binyresignal, spise kostant...det er binyrene. Lytt til binyrene dine, Honeyhob. De forteller deg hva du skal gjøre.
Ja indre skælvninger og føler mig bare mere vågen når jeg spiser:roll:
Tror du måske erfa ska ned til 90 mg og hc op til 30 mg?
Undskyld, men er der ikke lige en, der vil skriver det fulde 'navn' på hc? Jeg kan ikke finde rundt i det her binyrehalløj. Kan alle mon få fat i hc?
:mrgreen: Nielsigne
Det preparatet jeg bruker er fra Nycomed og heter Kortison, Nielsigne. I Norge trenger du resept.
Tak :)
Så er den vel på en eller anden dobbelt-uopnåelig recept i Danmark :mrgreen:
Men man kan jo altid spørge ...
Kanskj ekortison-krem er reseptfritt i DK også? Det er det her i en ganske svak styrke, men nok til at man kan få prøvd...?
Øv altså! Jeg nåede kun at ha 2 gode dage på hc. Så fik jeg min mens som har væltet det hele og nu er jeg også blevet forkølet og jeg er stort set aldrig syg eller forkølet:?
Så nu hænger mine binyrer virkelig og jeg synes bare at intet hjælper!gok1
Jeg har måtte sætte min Erfa dosis ned til 90 mg fordi binyrerne ikke kunne klare 120 mg med både mens og forkølelsedesp2
Er der nogle her der har erfaring med stress dosering fx. under forkølelse.
Jeg er jo blevet så forkølet(jeg er normalt aldrig syg/forkølet) og jeg forsøgte at sætte min hc dosis op fra 20 mg til 30 mg, men det gjorde at jeg slet ikke kunne sove(jeg har normalt aldrig problemer med at falde i søvn)
Jeg ved ikke om det var dumt af mig at sætte Erfa dosis ned til 90 mg under mens, men binyrerne led så frygteligt under den, og jeg blev SÅ SVIMMEL umiddelbart efter indtag af Erfa
Både mens og forkølelse, det er da også UNFAIRdesp2, føler mig slået helt tilbage!
opgiv1