D. 4. april var årsdagen for din tilmelding i 2009, Eirin. hjerte1
Sikke langt er du nået på den tid, helt på egen hånd! xx4
Du varmer også mit hjerte, Eirin. skilt2
Printable View
Hadde ikke ørene sittet der de sitter, hadde jeg nok smilt rundt hele hodet Anisa hjerte1
Det ble en grønn mann til xx9. Gikk en lang, deilig tur i dag også. Litt mer moderat tempo og pauser for å fange våren i bilder på mobilkameraet :)
Liker følelsen av god balanse, sterke fraspark og krutt i beina. Jeg kjenner nesten ikke igjen min egen kropp når jeg sammenligner med hvordan jeg småsnublet rundt for noen uker tilbake. Gode dager...
Et annet lite pluss, minus 2.3 kilo.
Så dejligt at læse xx8
Takk gode Nielsigne hjerte1
Gratulerer med gode resultater av bedre helse, Eirin. Stå påxx9
Åh som dere varmer hjertet mitt og bringer fram smil i fjeset hjerte1 Takk Blondie hjerte1
Jeg går ufordrødent videre. Ingen grønne menn de siste dagene, men tett oppunder. I dag trosset jeg til og med regnet. Ble blaut på beina. Men hva gjør vel det? Tørre sokker ventet hjemme sammen med en klargjort peis jeg bare fyrte opp :) Nå har jeg to gnagsår og ei blodblemme :shock: Men det fikser seg nok selv snart vink11
Takk igjen vink11
Jeg er imponert over deg!
Det er så altfor lett og snuble og stoppe underveis, men du står på hjerte1
Du varmer du BenteR hjerte1
Jeg går og går. To nye vannblemmer og 3 grønne menn denne uka :) Snitt på turene siden sist 8.000 skritt :eek: Det er oppløftende tall. Det beste med det hele er hvordan kroppen kjennes. Jeg er sterkere nå. Jeg har mer fraspark og jeg har krutt. Jeg begynner å like bakkene jeg ikke likte for noen uker tilbake. Tempoet er generelt høyere og jeg har fått mye bedre balanse enn jeg hadde for uker tilbake. Jeg går i tillegg i all slags vær, det er selv jeg imponert over. Jeg har fått vaska regndressen :lol:
Ønsker dere alle en herlig mai hjerte1 Nå kommer min favorittmåned vink11
Ferie hjerte1hjerte1hjerte1. Jeg har hatt ferie hjerte1hjerte1hjerte1
Jeg er så glad, så sliten og jeg er så takknemlig.
Litt av alt: ferjetur i sol, timer i bil med kjærligheten, nye inntrykk på netthinnen, små røde torp, grønt, kuer, sauer, blå himmel med spredte sommerskyer, tisse på huk i skogen, lunsj i trädgården på et mysigt ställe. Overnatting i "prinsesseseng" på et slott nord for Stockholm. Pynte seg, gourmet (en mat-elskers drøm :)), rødt i glasset, nye mennesker, lun musikk, smil, hånd-i-hånd ned til bryggen, kyss og kjærlighet hjerte1. Mitt livs beste frokost hjerte1
Stockholm: Sol, shopping, gatemusikk, mennesker, liv, arkitektur, broer, gamla-stan, kirker, slott, hånd-i-hånd hele tiden, trygt, nytt, annerledes, varm sjel, uforskende, undrende, glad, lunsj i solen, oss i bilen på leting, kartlesing, gater på kryss og tvers, brygge, båter, grøna lund, dans, ála Carte, champagne, Djurgården, Ulla Winbladh, mer rødt i glasset, 16 timer i døgnet i farta, slitne ben på stilletter, slitne ben uten stiletter, brygge, dingle med bena, myse mot solen, båter, uterestauranter, Djurgårdsbrunn, kveldstur på Djurgården, solnedgang, sove borte, sove godt, utmattet av naturlige årsaker, deilige frokoster :)
Drømmer oppfyllt - nå varme minner hjerte1