Sv: Levaxin. Hvilke bivirkninger har dere fått?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
wonki
det ligger liksom et press over brystet som en plate på et vis og ja jeg er nok stresset også, men pleier å kunne meditere meg ut av det, men dette slipper ikke taket. men er mye mindre i dag og spent på kveld/natt
da jeg gikk opp til 50mg sist hadde jeg noen supre dager før bivirkningene slo inn, men tørr ikke øke enda:)
Hei!
Denne smerten i brystet og stresset, er lignende det jeg har opplevd etter at jeg begynnte på stoffskiftemedisin. Nå har jeg funnet ut at det er binyrene mine som sliter. De gjør det hos mange som har vært i underskudd på stoffskiftehormoner over lang tid. Har nettopp skrevet om dette i en annen tråd, og fått mange svar fra folk som har hatt samme symptomer fra binyrene.
Kan jo i ditt tilfelle være noe annet da, eller bare oppstartsymptomer. Men hvis det vedvarer kan det kanskje være en ide å få sjekket statusen på binyrene dine.
Håper Levaxin fungerer for deg. Jeg skal over på naturlige hormoner, ERFA thyroid, nå. Et alternativ det kan være godt å vite om. Ikke la legen din få deg til å tro at Levaxin er eneste svaret.
Hei! Har gått på levaksin i flere år, og økt doseringen jevnlig etter avtale med lege. Har det siste halve året kjent smerter i brystet på venstre side, spesielt etter leggetid. Ligger ikke lengre på venstre side, ettersom smerten og belastningen føles for stor. Har også smerter bak høyre kne, akkurat som om det er for trangt og stramt der inne. Har i det siste spekulert på om det er levaksinen som utløser dette eller om det bare er stress❣
Jeg skal begynne med Levaxin og lurer .. Er det vanlig med vektøkning ? Jeg trodde vektøkning kom av for lavt stoffskifte og at dette ville justere seg når stoffskiftet ble riktig Er det noen som har erfaring ? Har ikke lyst på flere ekstra kilo.