Sv: Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Hej
Måske ikke helt galt forum for dig heller ... Velkommen til :)
Det lyder ekstremt. Så jeg vil foreslå dig at få målt dit evt. indhold af antistoffer. Lyder måske helt galt, men jeg har selv oplevet, at min allergi er gået fuldstændig amok, når jeg har ligget for lavt i medicin - og dermed for højt i antistof. Anti-TPO for mit vedkommende.
Jeg har kendt min diagnose siden 1998 men det er først for nylig, jeg har opdaget, at jeg har antistof ... og da jeg fandt ud af det, var der mange ting, der lige pludselig passede meget bedre sammen.
Jeg vil anbefale dig at få det tjekket hurtigst muligt. Hvis det er anti-TPO, der driller, kan jeg i hvert fald sige af egen erfaring, at det ikke betaler sig at vente med at få styr på det. Min mor har også Anti-TPO og er vanvittig allergisk over for alt muligt.
vink11 Nielsigne
Sv: Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Du startet denne for en stund siden men jeg svarer litt jeg. Jeg la inn en lignende tråd og fikk opp din tråd. Jeg sliter med det samme som deg. Har holdt på i 1,5 år. Fikk plutselig allergi. Først for nøtter og eter det tok det helt av. Jeg spiser nå kun 6 sikre matvarer. Da jeg har vært inne til beh akutt så mange ganger. Et råd til deg, ikke gi deg i forhold til å få de tester du skal ha. Jeg har vært hos mange allergi leger i Oslo også alternativt. Men jeg har ikke utslag på testene. Men reaksjonene kommer jo alikevel. Leste en artikkel om Haukeland sykehus de er det eneste spesialist senteret i Norge. Legen min sendte henv. Og jeg skal dit om en ukes tid etter 4 mnd ventetid. Så stå på, finn ut hvem som er best for deg og krev at du blir sendt dit. Jeg føler med deg. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sittet rett over en lege som bare ser på deg med et spørrende blikk når man prøver å forklare sine plager. Vises det ikke på blodprøver så er det ikke et problem eller.....Det viste seg også at jeg hadde lavt stoffskifte.