Da gikk det som vi bestemte, Trude. Dette var vi så god til at vi burde bestemme litt mer;-)
Printable View
Da gikk det som vi bestemte, Trude. Dette var vi så god til at vi burde bestemme litt mer;-)
He he, ja ikke sant og kanskje oppfordre alle andre til å bestemme mer også;-)
Takk for det Nielsignehjerte1
Å herrefred, jeg skal på ultralyd i morgen, fikk helt hetta jeg nå med nåleskrekken min :eek::shock::shock: Samtidig så er det vel greit med en liten forvarsel da for hadde de plutselig kommet med nål for å stikke hadde jeg vel tatt beina fatt :roll:
Jeg tok ultralyd av kjertelen for snart et år siden (april) og det var hverken skummelt, vondt eller ubehagelig for meg.
Fikk på en plasterlapp etterpå så jeg kunne vise hva jeg hadde vært gjennom (stikkene blir tatt med supertynn nål så det hadde vel knapt vist uten plasterlappen:roll:)
Fikk whiskeystemme utpå kvelden (gubben sa det var sexy :roll::lol:) og var litt sår i halsen, men det ga seg veldig kjapt.
Mitt råd er:
ikke gru deg, men prøv og slappe av og puste jevnt hjerte1
Lykke til!
*pustemedmagen*
Takk for svar! Er litt engstelig fordi det står mellom ME og lavt stoffskifte (venter på ME utredning) og siden jeg har gått som jeg gjør i nesten 15år å slitt så er det skikkelig nervepirrende! Veldig glad jeg har kommet over dette forumet, mye svar å få (og sinnsykt mange øyenåpnere!)
Håper det gikk bra med deg Rabiosa, og at de finner ut hva som er iveien:-)
Tusen takk Trude, fant ut jeg skulle hoppe på den dype enden så jeg bestilte time til Dr.Hertoghe! Håper jeg får komme inn til han *krysse fingre* !
I dag har jeg tatt en ny ultralydundersøkelse og på konklusjonen står det følgende: Bilateral small Thyroid gland lobes, with multipl bilateral nodules. SOm vanlig er jeg utrolig dårlig på å finne ut hva dette betyr, har sitti og google i en time nå så jeg gir opp og får vel bare vente til søndag, da skal jeg til legen igjen.
Legen er litt keen på å operere men jeg vet ikke helt, er så skeptisk og vet ikke helt om jeg tør, skummelt ja:?
Jeg er glad jeg fikk vite hva Anti-TPO er på engelsk ihvertfall for når han så på mine Norske blodprøver fra i sommer der det sto Anti-TPO så mente han at jeg hadde hatt en halsbetennelse, hehe. Jeg husket jo ikke helt hva det het på engelsk men husket antibodies og at det andre begynte på P så da visste legen hva det var, hehe:-)
Han er mer eller mindre sjokkert over min store dose og sier at dette ikke er under kontroll og da at han har lyst til å operere, vææææ:|
Anyway jeg får vel mer info på søndag....