Ekstrem tretthet, nesten paralysert...
Har noen opplevd dager som denne:
Står opp, spiser og må legge meg på grunn av at trøttheten er altoppslukende. Sover ca 40 min., står opp og er ganske oppegående til neste måltid, selv om jeg ikke er helt meg selv. Etter lunsj er jeg så trøtt at jeg har ikke sjanse til å holde meg våken. Legger meg og sover i 4 timer. Jeg er nesten umulig å vekke og klarer ikke å stå opp når samboeren min vekker meg etter både 1 2 og 3 timer. Jeg kaver meg ut av sengen og er ikke meg selv i det hele tatt. Jeg er helt i ørska og føler at jeg kunne sovet mange timer til. Kommer meg litt og etter en times tid spiser jeg middag og merker at trøttheten igjen kommer over meg. Sliter, men klarer å kjempe i mot denne økten og holder meg våken.
Plutselig begynner jeg å våkne rundt midnatt. Tror at det kan ha noe med maten å gjøre og prøver derfor å spise igjen. Tar 2 brødskiver, men denne gangen er jeg helt fin og mer våken nå enn det jeg har vært i hele dag.
Vet ikke om det har noe med stoffskiftet mitt å gjøre. Har hatt dette tidliger også, men ikke siden jeg begynte med levaxin.
Er det noen som har opplevd dette eller som vet hva det kommer av?