Sv: Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
KAHG
Hei! Jeg har prøvd å registrere meg her på forumet, men fant ut at det ikke er mulig for øyeblikket. Håper likevel du ser dette selv om jeg er 5 år for sent ute.
Jeg har akkurat samme symptomer som deg, men prøvene mine er normale. Har du funnet ut hva dette er? Jeg begynner å bli ganske desperat etter flere års sykdom. Vil så gjerne bli frisk.
Håper på svar!
KG
Les min tråd (øverste lenke i signaturen min). vink11 (Historien er lang)
Jeg har ikke utslag på antistoffene, kjertelen er i følge ultralyd ok og jeg har ikke direkte jodmangel. Det meste annet er sjekket ut (og funnet ok), og til sist måtte jeg insistere på å få prøve Levaxin. Det gikk to dager etter første pilleinntak, og så kjente jeg bedring. Det skal sies at jeg i utgangspunktet hadde lyst å gå direkte til bioidentiske hormoner (aka. Armour og Thyroid Erfa), og hadde jeg gått til privatlege med en gang i stedet for fastlegen (fordi fastlegen min er altfor konvensjonell, men ellers dyktig), hadde jeg nok fått oppfylt ønsket mitt. Etter noen mnd på Levaxin ble det allikevel Erfa, og formen steg (og stiger) ytterligere og nærmer seg normalen.
Årsaken er fortsatt i det blå, og jeg finner den kanskje aldri.... Det nærmeste jeg kommer årsak er ubalanse mellom progesteron og østrogen (østradiol), men jeg vet ikke om det er årsak, virkning eller dårlig samspill...
De samme symptomene (diverse symptomer på lavt stoffskifte) ligger til morssiden, uten at noen av de har fått påvist lavt stoffskifte.