Sv: Så har jeg vist en Erfa-krise ...
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Nielsigne
...når jeg vågner og har det rigtig dårligt og ikke kender andre, der bruger thyroid eller ved noget om stofskiftet, så søger jeg jo herind, altså.
Og det må være lov, dette er jo et støtteforum. hjertflag1 Jeg vet selv hvor utrolig sårbar en føler seg når en har vært veldig syk, og liksom endelig har funnet kuren som skal hjelpe en til å få et anstendig liv igjen. Jeg var REDD og tolket den minste nedtur inn i det såreste i sjela; "dette virker jo ikke for meg" for eksempel. Turen fra himmel til helvete ift. følelser er meget kort i en slik periode. Og ergo er det ikke så mye som skal til før en føler litt seg bedre heller, bare en får konstruktiv respons. Og ære være forumet for dette.
Og det er VELDIG lett å være for kjapp med doseringen.. Jeg selv har jo faktisk klart å bråstoppe med cipralex nå, en uke før jeg skal begynne å jobbe igjen, og har siste dagene følt meg som jeg skulle vært på bygdefest dagen før. gok1 (men neimen om jeg tar en eneste pille til! :mad:)
kys1
Sv: Så har jeg vist en Erfa-krise ...
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Vigdis
10 dager på ERFA ja... Da er det kanskje litt tidlig å skvette helt opp på 4 grain? Tålmodighet er en dyd her, men jeg skjønner din utålmodighet!
Vi har ændret trådens overskrift til "Så har jeg vist en krise ...". Ingen grund til at afskrække brugere og gæsterne som læser med her, i forhold til Erfa Thyroid, når det egentlig handler om en enkelt brugers valg af måden at håndtere lægemidlet på.