OM det er det samme, ved jeg ikke, men gennem flere år på Eltroxin har jeg haft overfølsomme med tåreflod og "sand", "grædende" øjne og uanset stemningslejet (ellers) måtte jeg bruge tonede briller mod lysoverfølsomhed, og fordi ellers troede alle, at jeg har grædt. Det forsvandt fuldstændig kort efter overgangen til Thyroid.

