Sv: Har ikke god nok effekt av Levaxin
Takk for gode råd Eirin og n`Finn:)
Har jo kontakt med lege for å finne ut av hvorfor hjerte er så umulig, men har ikke funnet noe åpenbar årsak ennå.
Skal først prøve magnesium, har jo lest flere plasser at det kan hjelpe. Hadde litt lav B-12 status så jeg har startet med tilskudd for det. Har også tatt D- vitamin prøve, men ikke fått svar enda. Har likevel kjøpt meg et glass D3 og begynt å knase på det. Kroppen er vel litt i ulaget så kanske de ovennevnte tiltak kan hjelpe. Siste utvei får vær å redusere levaxin dosen...
Får høre hva legen tenker om 24-timers EKG,
Når det gjelder søvn så har jeg vel ikke hatt meg ei god natt med søvn på mange år, så kanskje er det da kortisolet som er synderen der..
Sv: Har ikke god nok effekt av Levaxin
Syns du ressonerer bra her - siste setningen din er nok hovedårsaken.
Hvorfor, kan være vanskelig å finne ut.
Sv: Kolesterol og erfaringer
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Martha
Er det noen av dere som har fått ned kolesterolet uten hjelp av kolesterolsenkende medisiner :?:
Ja! Men hovedsagen er hvad man spiser. Man bør bare aldrig nogensinde vælge et fedtfattigt lavkalorie-kosthold, selv om det er netop hvad "sagkundskaben" anbefaler. Fedtfattigt og/eller lavkalorie (er jo nærmest det samme) får kolesterolet til at skyde til himmels.... og deraf kommer de mange "tynd-fede" dvs. mennesker som er slange, adrætte og flotte, men som har masser af "organ-fedt" inde i kroppen. Deraf stammer også de mange dødsfald, hvor slanke mennesker, endda sportsfolk på eliteplan, eller bare "sunde og raske" veltrænede yngre mennesker - pludselig falder om af bl.a. blodpropper, de ellers ikke burde have... Jeg har lige postet en lille tråd Få styr på dit kolesterol, på den sunde måde...., med nogle tips. hjertflag1
Takk, rexxy69 og Anisa! Dere er så kunnskapsrike, blir så imponert :)
Nå skal mitt hjerte1 få det godt.
Vil bare gi en kjempe stor klem til alle dere som gir så mye av dere selv kram1