-
Dårlig :,(
Jeg er så gååååen og kroppen er sliten og hodet og halsen er sår og det føles som den kampen inni kroppen uff :,( Er slapp
Da jeg legger hode ned for og hvile da føles det som hele ansiktet blir fylt av vann og jeg føler meg som basseng men jeg vet ikke hvordan det er om hvordan man ser om det er vann i kroppen. Jeg ser der brillene er blir det stor merker, har jeg på meg strikk på armen så blir det merker der etter den selv om den er ikke stram.
Jeg har ikke tid til og være syk jeg :,(
GODKOZ fra Lilja som håper bli i bedre form :)
-
Äsj, det var kjedelig. Får håpe det snart blir bedre. :wink:
-
Interesant.
Mange stoffskiftepasienter, inkludert meg selv, får litt vondt i halsen og en slags "slåsskamp" inne kroppen når man er sliten.
Kjenner det selv etter at jeg besøkte en kamerat i går kveld.
Helt utkjørt idag.
Tor
-
Kjenner det selv at jeg får vont i halsen av og til.
I dag har jeg hatt en dag hvor jeg har sovet hele dagen. Satser på at det blir bedre i morgen for oss begge.
Koz Cathrin
-
Hei og takker for svar :) Håper vi blir bedre imårra ja :) GODKOZ
-
uff.ikke bra:(men sånn er det med oss ,det er opp og ned.jeg er ned fortiden,kan plutselig begynne å grine,synest det meste er pyton.liker meg best hjemme....veldig sliten-verker også mye i halsen å kjeven.føler kjertelen min har vokst i det siste også.:)
-
Jeg er ikke bedre men er tett i nesa eller renner, slapp i kroppen og halsen verker så håper det går over hater være syk føler jeg har ikke tid til det
Klemz
-
Kald
Jeg fryser veldig føler meg som isklump eller noe snøball får ikke varmen i meg og andre sier det er varmt men de kjenner jeg er kaldt brr.
Hvorfor fryser jeg eller er kald ?
Jeg kan ta fingrene mine opp i ansiktet og de er kalde kalde og jeg blir stiv liksom for jeg fryser sånn :,(
GOD UKE KLEMZ
-
heisann du! det er vel stoffskifet vårt det også...
selv er jeg glovarm. jeg svetter som er gris, selv nå i oktober kan jeg sjelden ha på meg mer enn t-skjorte. olabuksa klistrer seg til kroppen, og er jeg så uheldig at jeg må på do, får jeg nesten ikke buksa ned på knea... ( har ikke trange bukser :wink: ).
jeg vet at veldig menge med hypotheorose fryser, men jeg er aldså motsatt.
det kan hende at du får bedre blodsirkulasjon om du begynner å trene...
-
Jeg trener nok for mye men har begynt trappe ned nå denne uken til 3 ganger i uke istedenfor 5 ganger i uka er ekkelt men får stå på uff :)
Jeg er varm nu så det er bare om morran da jeg står opp og te kvelds jeg er iskald. Det hjelper med kaffe da blir jeg varm hm rart he he da koker det :)
Takker for svar :)
Nu ska jeg til Psykologen gruer meg til reisen men det går alltid bra har ikke vært der på mange uker så får håpe jeg rekker si alt jeg skal he he :)
GODKOZ