Re: Dagens positive tråden
Børster støv av denne; de fleste av oss har godt av og lete frem positive ting i hverdagen, uansett hvor små de er hjerte1 Livet blir så mye lettere om man verdsetter de positive tingene istedet for og fokusere på de negative.
I dag har jeg vært på en liten spasertur sammen med gubben og bikkjene. Det gjorde godt med litt frisk høstluft!
Sv: Dagens positive tråden
At jeg har gått enda litt mer ned i vekt, en tur på butikken og at jeg slipper å kjøpe nye hodetelefoner.
Ja det er svært viktig at vi holder på det positive. Som du huldrena gjorde meg oppmerksom på i dag. Har som mål å gå tur i skogen med bikkja hver dag. Det har jeg gjort i dag også. Godt i fint høstvær.
Lykken i dag er grønnsåpevasket hus.
1. Hentet ut mer medisin.
2. Gikk ned og opp igjen for å hente de medisinere i et høyt tempo meste parten av veien
3. Foreldre som reiser på lørdag!
Vært på jobben for å finne noen løsninger. Noen som har erfaring med opphold på Catosenteret?
Kjenner ikke til Catosenteret.
Lykken i livet i dag er at jeg stablet energi på bena og fikk malt første strøk på noen hyller/skap som trengte make-over.
Vi måtte alle le litt da jeg stolt var ferdig; epilepsi, skjelvinger og dårlig syn er ikke en genial kombinasjon med maling :lol: Gubben tok helligdagene for meg, så da ble det bedre.
Neste strøk skal forhåpentligvis tas i morgen, og gubben har lovet og sjekke etterpå om det er helligdager....
Og da kan jeg stolt si til meg selv at jeg har gjort en god jobb; nymalte skap står nå og gjør jobben sin.
Nå er gubben piska i gang for og rydde i sitt rot, slik at også det skapet kan "omplasseres".
Under to uker til de nye Ikea-skapene kommer, så da startet pusle-arbeidet med montering, men vi gleder oss fakstisk; vi trivst med og gjøre slikt sammen hjerte1
Stolt av meg selv. Vært en time på treningsstudio.